برای حضور در رقابتهای انتخابی قهرمانی جهان

تعیین ملی پوشان فوتبال هفت نفره

ترکیب تیم ملی فوتبال هفت نفره برای حضور در رقابت های انتخابی قهرمانی جهان مشخص شد.

تعیین ملی پوشان فوتبال هفت نفرهبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم ملی هفت نفره از 23 اردیبهشت ماه یک مرحله اردوی آمادگی با حضور 45 بازیکن برگزار کرد ملی پوشان در قالب دو گروه مورد ارزیابی کادر فنی قرار گرفتند تا وضعیت اردو نشینان و تعداد آنها برای سایر مراحل تمرینی تیم ملی فوتبال هفت نفره تا پیش از حضور در مسابقات انتخابی جهان مشخص شود.

بر این اساس بابک صفری، حسین صفری، مهدی جمالی، حسین تیزبر، بهنام سهرابی، جاسم بخشی، امیر امجدیان، احسان معصوم زاده، صادق حسنی، حمید فتحی نژاد، ناصر اکبرپور، لطف الله جنگجو، محمد خراط و مسلم خزاعی ۱۴ ملی پوشی هستند که ترکیب تیم ملی فوتبال هفت نفره را برای مسابقات پیش رو تشکیل می دهند و بر همین اساس در دو اردویی که پیش از اعزام به دانمارک برگزار خواهد شد نیز حضور دارند.

تیم ملی تا قبل از اعزام به رقابت های گزینشی جهان دو اردوی آمادگی برگزار می کند که اولین اردو ۹ تا ۱۵ تیرماه برگزار می شود و اردوی دوم هم از ۲۶ تیرماه آغاز شده و تا سوم مردادماه که زمان اعزام است، ادامه خواهد داشت. 

مسابقات انتخابی قهرمانی جهان از 5 تا ۱۷ مردادماه به میزبانی دانمارک برگزار می شود. 

تیم ملی فوتبال هفت نفره در حالی برای کسب سهمیه مسابقات جهانی ۲۰۱۷ آرژانتین آماده می شود که به علت به موقع صادر نکردن روادید و کارشکنی از شركت در رقابت های گزينشي پارالمپيك ۲۰۱۶ ریو بازماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.