لرستان؛

محفل انس با قرآن در بروجرد با حضور قاری برتر مصری

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد از برگزاری محفل انس با قرآن در این شهرستان با حضور قاری برتر از کشور مصر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ رضا ترابی افزود : احمد شحات احمد قاری برجسته از کشور مصر ۱۶ و ۱۷ ام ماه مبارک رمضان با حضور در استان لرستان میهمان مردم بروجرد نیز خواهد بود.
 
وی افزود: برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان و اساتید بین المللی باعث آشنایی هرچه بیشتر مردم به خصوص نسل جوان با قرآن می شود و طریقه صوت و ترتیل را به درستی خواهند آموخت.
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد بیان داشت: این قاری با حضور در چهار شهر خرم‌آباد، بروجرد، الیگودرز و کوهدشت می تواند پیوند عمیقی بین قلب مردم با سخن حق ایجاد کند و مردم را به آیات نورانی قران نزدیک تر کند.
 
ترابی افزود: محفل قرآنی دیگری با حضور قاری ممتاز بین‌المللی «قاسم مقدمی» طی دو نوبت در لرستان برگزار می‏ شود که در نوبت اول که طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ۲۰ و ۲۱ خردادماه در بروجرد و کوهدشت برگزار شد و شهرستان‌های ازنا، الیگودرز، دورود و خرم‌آباد نیز طی نوبت دوم میزبان این محافل قرآنی خواهند بود.
انتهای پیام /ا
 
 
 
 

برچسب ها: محفل ، انس ، قران ، قاری مصری ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.