اهواز؛

ثبت الکترونیکی 10 هزار پرونده تملک اراضی در سازمان آب و برق خوزستان

مدیر دفتر حقوقی سازمان آب و برق خوزستان از ثبت 10 هزار پرونده تملک اراضی این دفتر در سامانه نرم افزاری تملک اراضی مدیریت منابع آب ایران(سامان) خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید فخرالدین کلانترزاده گفت:اسکن و ثبت اطلاعات پرونده های تملک اراضی به منظور جمع آوری و تهیه اسناد و پرونده های مزبور به صورت الکترونیکی در مدت یک سال انجام شده است.

مدیر دفتر حقوقی و دبیر کمیسیون رسیدگی به آب های زیرزمینی سازمان آب و برق خوزستان افزود: اطلاعات مربوط به 14 طرح اجرایی این سازمان در قالب 100 هزار و 231 برگ در سامانه نرم افزاری تملک اراضی به ثبت رسیده است.

مدیر دفتر فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان آب و برق خوزستان نیز گفت: ثبت الکترونیکی اسناد به منظور جلوگیری از پراکندگی اطلاعات و احتمال مفقودی اسناد، پردازش سریع و توزیع اطلاعات به شکل مطلوب در بین سطوح مختلف کاربران و متقاضیان، با کیفیت و دقت لازم و متناسب با نوع کاربرد و استفاده از مزایای ثبت الکترونیکی پرونده های تملک اراضی صورت گرفته است.

عادل زرگر افزود: ثبت و مستندسازی تعداد 10 هزار پرونده حقوقی به اتمام رسیده و هم اکنون مقدمات و پیگیری های لازم به منظور ثبت الکترونیکی مرحله دوم پرونده های حقوقی در حال انجام است.

مدیر دفتر فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان آب و برق خوزستان همچنین از آغاز کار اجرایی ثبت پرونده های جدید ظرف یک ماه آینده خبر داد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.