انتصاب در معاونت برون مرزی

دكتر اخگري معاون برون مرزي صداوسيما در احكام جداگانه اي مهدي مجتهد را به عنوان قائم مقام معاون برون مرزي و رئيس شبكه آي فيلم منصوب كرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، معاون برون مرزي در اين احكام به جايگاه رسانه برون مرزي به عنوان خط مقدم در مقابله با جنگ نرم دشمن اشاره و بر نقش بي بديل اين رسانه در ترويج گفتمان انقلاب اسلامي و مقابله با اسلام‌هراسي و ايران‌هراسي تاكيد كرده است.
 
دكتر اخگري در حكم آقاي مهدي مجتهد به عنوان قائم مقام معاون برون مرزي ، تغيير مصرف رسانه‌اي در ميان جامعه مخاطبان جهاني و بويژه كوچ مخاطبان از درك شنيداري-ديداري رسانه‌هاي آنالوگ به سوي درك تصويري- نمادين (آيكونيك) در رسانه‌هاي نوپديد را فرصتي تازه براي رسانه‌هاي برون‌مرزي صداوسيما در تحقق منويات رهبري  به ويژه در خصوص حضور موثر در فضاي مجازي دانست.
 
معاون برون مرزي در حكم ديگري مهدي مجتهد را به عنوان مدير شبكه آي فيلم منصوب كرد. دكتر اخگري در اين حكم، استفاده از ظرفيت‌ فيلم و سريال براي ترويج فرهنگ و سبك زندگي اسلامي- ايراني را يكي از اولويت‌هاي اصلي شبكه فيلم و سريال آي‌فيلم عنوان كرد.
 
 معاون برون مرزي در حكم مدير شبكه آي فيلم با اشاره به مطالعات انجام گرفته طي ماه‌هاي اخير و تاكيد رياست محترم سازمان مبني بر توجه بيشتر شبكه آي‌فيلم فارسي به مخاطبان كشورهاي فارسي‌زبان (افغانستان، تاجيكستان، فارسي‌زبانان آسياي مركزي و شبه قاره) اظهار اميدواري كرد كه شبكه آي فيلم فارسي با هدف تقويت روحيه اخوت و همدلي در ميان ملت‌هاي فارسي‌زبان، رشد و بالندگي ميراث گرانسنگ زبان و ادب فارسي و حفظ و ترويج فرهنگ غني اسلامي، بتواند توليداتي فاخر به مخاطبان خود عرضه كند.
 
 در بخش ديگري از حكم دكتر اخگري به مدير شبكه آي فيلم بر گسترش پوشش رسانه‌اي شبكه در كشورهاي مذكور، تلاش براي توليد مشترك تلويزيوني در همكاري با رسانه‌هاي ديگر و استفاده از ظرفيت‌هاي فرهنگي و انساني همه ملت‌هاي فارسي‌زبان در برنامه‌سازي،تاكيد شده است.
 
همچنين معاون برون مرزي با قدرداني از تلاش هاي دكتر محمد رضا حاتمي در مدت زمان تصدي مديريت شبكه آي فيلم در حكمي وي را به عنوان مشاور خود منصوب كرد.
 
اكثر سوابق مهدي مجتهد پيش از ورود به سازمان صدا و سيما در حوزه منابع انساني و آموزش در سازمان هاي مختلف دولتي و غير دولتي بوده است و تجارب مفيدش در برنامه ريزي ، طراحي تشكيلات، تدوين ضوابط استخدامي و طبقه بندي مشاغل در اين مدت باعث شده تا حضورش در صدا و سيما نيز آغاز تجربه اي ديگر در زمينه هاي مشابه باشد .



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار