لرستان؛

اجرای 7 طرح ورزشی در بروجرد

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد گفت: 12 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار برای اجرای هفت طرح ورزشی در شهرستان بروجرد اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ محمود ترابی افزود: سالن ورزشی بوکس درویش نورایی و ورزشگاه شهید علی بیات هر 2 با 90 درصد پیشرفت فیزیکی و خوابگاه و سلف سرویس اداره ورزش و جوانان با 60 درصد پیشرفت فیزیکی از طرح های ورزشی در دست اجرای شهرستان بروجرد می باشند.
وی اظهار کرد: زمین چمن مصنوعی با 40 درصد پیشرفت فیزیکی، استخر شنای دانش آموزان با 15 درصد و سالن ورزشی رزمی با 35 درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر طرح های در دست اجرای بروجرد می باشند.
رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد افزود: سالن ورزش باستانی بروجرد نیز آماده بهره برداری است که در اولین فرصت به بهره برداری می رسد.
وی گفت: اعتبار پنج طرح در حال ساخت بروجرد از منابع استانی و 2 طرح شامل سالن های باستانی و رزمی از منابع ملی تامین می شود.
ترابی افزود: با بهره برداری از این طرح های ورزشی، سرانه فضای ورزشی بروجرد به 70 سانتیمتر مربع خواهد رسید.
وی به موفقیت ورزشکاران بروجردی در مسابقانی، استانی، ملی و بین المللی اشاره کرد و گفت: ورزشکاران بروجرد با تلاش و پشتکار فراوان توانسته اند نام این شهرستان را در میادین ورزشی مختلف پر آوازه نمایند.
رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد در خصوص برنامه های این اداره در سال جاری اظهار کرد: امسال برای میزبانی مسابقات استانی در بیشتر رشته های ورزشی و میزبانی مسابقات کشوری در رشته های کشتی، تکواندو و فوتسال در حال برنامه ریزی هستیم.
وی با اشاره به آغاز کلاس های ورزشی طرح اوقات فراغت در بروجرد تاکید کرد: امسال از تمامی ظرفیت موجود در شهرستان برای نام نویسی علاقه مندان به ورزش در بیش از 30 رشته استفاده می شود.
ترابی تکواندو، والیبال، تیراندازی، بدمینتون، دومیدانی، کونگ فو و نجات غریق را از کلاس های ورزشی طرح اوقات فراغت بروجرد اعلام کرد و افزود: کشتی، ورزش باستانی، شطرنج، جودو، ووشو، وزنه برداری، تنیس روی میز، همگانی، موتورسواری، شنا، کاراته، فوتسال، ژیمناستیک، دوچرخه سواری و رزم آوران از دیگر کلاس های طرح تابستانی می باشند.
وی گفت: 11 هزار و 500 ورزشکار زن و مرد در شهرستان بروجرد ساماندهی و بیمه شده اند که زیرنظر 35 هیات ورزشی بانوان و 43 هیات ورزشی آقایان آموزش می بینند.
انتهای پیام/ا
 
 
 
 
 
 

برچسب ها: طرح ، ورزشی ، پیشرفت ، بروجرد ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.