28 خرداد ماه آخرین مهلت اعلام نتایج امتحانات نهایی

رییس سازمان سنجش آموزش و پرورش گفت: نتایج اولیه امتحانات نهایی حداکثر تا 28 خرداد اعلام می‌شود و پس از این زمان به اعتراضات دانش‌آموزان پاسخ می‌دهند.

عبدالرسول عمادی رئیس سازمان سنجش آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،در خصوص زمان اعلام نتایج اولیه امتحانات نهایی دانش‌آموزان گفت: همانطور که قبلا هم گفته شده بود روند اعلام نتایج از این هفته در برخی استان‌ها اجرا شده و در برخی دیگر طی روزهای آینده اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: حداکثر تا 28 خرداد زمان اعلام اولیه نتایج به پایان می‌رسد و پس از آن به اعتراض دانش‌آموزان پاسخ داده می‌شود.

رییس سازمان سنجش آموزش و پرورش با بیان اینکه روز مشخصی برای اعلام نتایج اعتراضات وجود ندارد عنوان کرد: چنانچه اعتراض دانش‌آموزان به نمرات به جا باشد قطعا پاسخ می‌گیرند.

عمادی‌ اظهار کرد: علی‌رغم فضا‌سازی که مبنی بر سخت بودن سؤالات امتحانی‌ امسال؛ در همه استان‌ها وضعیت نمرات نسبت به سال قبل بسیار بالاتر بود.

وی افزود: چندی پیش صحبت‌هایی مبنی بر فروش سؤالات امتحانی‌ در فضای مجازی مطرح شد و مسئولان آموزش و پرورش این خبر را تکذیب کردند و نسبت به برخورد با متخلفان اقداماتی انجام شد.

رییس سازمان سنجش آموزش و پرورش بیان کرد: بر اساس پیگیری‌های انجام شده از سوی مرکز حراست آموزش و پرورش اکنون سرشاخه‌های گروه‌هایی که به قصد کلاهبرداری‌ خبرهای کذبی‌ مبنی بر فروش سؤالات امتحانی‌ داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

عمادی‌ یادآور شد: برخلاف تمامی‌ فضاسازی‌های صورت گرفته مبنی بر استاندارد نبودن سؤالات و همچنین فروش سؤالات امتحانی‌ در فضای مجازی وضعیت برگزاری امتحانات در صحت و امنیت کامل بود و هیچگونه تخلفی صورت نگرفته است و صحبت‌های ضد و نقیض فقط موجب تشویش اذهان عمومی و بدبین کردن مردم نسبت به امتحانات آموزش و پرورش می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۰:۰۶ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
با سلام و خسته نباشید سوالات نسبت ب امتحان دیماه که برا اشنا شدن بچه ها نسبت ب امتحان نهایی بود سخت و دشوار بود(زبان.سلامت و بهداشت)و در مورد لو رفتن سوالا سوالات امتحان دینی و حسابان ساعت چهار در کانال هایه تلگرام لو رفته بود شاید اون موقع شما خواب بودین درضمن حداقل تو حوضه هایی بزارین که حق بقیه ضایع نشه درمورد تقلب درضمن اقای x ما کنکور داریم باید سطح سوالات پایین باشه که ما دچار مشکل نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
فقط درس گسسته و حسابان عین کتاب بود مخصوصا گسسته که سوالات عینا در تمرینات اومده بود.
حسابان هم خیلی آسون بود.
سوالات درس زبان از نظر بعضی بچه ها سخت بود چون مدرسه و بعضی معلمین پایین تر از سطح امتحانات نهایی با بچه ها کار کردند . همچنین در کلید سوالات در بخش شنیداری جواب دو سوال دو وجهی بود.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۳:۵۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
امروز ۲۸ امه تا الانم هیچ نتیجه ای ب ما اعلام نشده خب ما چ جوری اعتراض بزنیم؟اگه زمان اعتراضات تموم بشه تکلیف ما چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
سلام وعرض ادب به مسولان آموزش پرورش.
درس زبان وسلامت بهداشت کمی سخت تر از حد نهایی بود.
Iran (Islamic Republic of)
الکی خوشیم
۱۰:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
خب میگم الان کارنامه هارو کی میدین یه هفته گزشته که سوالا هم سخت بود از یه درس چرت مثه سلامت و بهداشت اصلا توقع نداشتیم اینجوری بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
اصلا سولات ریاضی سخت است
Iran (Islamic Republic of)
هلن
۱۴:۲۹ ۰۳ تير ۱۳۹۶
سوالا اسون نبود متوسط تا سخت بود برا شما مسولین که حتما اسون بوده
Iran (Islamic Republic of)
هلن
۱۴:۲۶ ۰۳ تير ۱۳۹۶
هه اسون بوده باشه از زحمات شما بسیااااااار سپاس گذاریم خخخ اسون
Iran (Islamic Republic of)
حسابداري
۰۴:۱۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
با تشكر از سايت خوبتون سوالات امتحان بسيار اسون بوده و هيچ مشكلي نداشته مجددا تشكر ميكنم با ارزوي توفيق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
هه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
ههههههههههههههههههههههههههههییییییییییییییییییی اسون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
اسون بوده هه
آخرین اخبار