قزوین؛

اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی در ماه رمضان

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی در سطح شهر، همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛سعید وزیری‌نژاد گفت : همزمان با حلول ماه مبارک رمضان، ۱۱ نمازخانه بوستان‌های سطح شهر برای ارائه خدمات به شهروندان تجهیز و آماده‌سازی شده است.

وی از  فضاسازی محیطی متناسب با ماه رمضان با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال خبر داد .

وزیری نژاد خاطرنشان کرد: در سایر مناسبت‌های این ماه نظیر میلاد امام حسن‌مجتبی(ع)، شب‌های قدر، شهادت امام علی(ع)، روز قدس و عید فطر هم  با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی نظیر تیربرد و فیکسچر، فضای سطح شهر متناسب با ماه مبارک رمضان آماده سازی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، برگزاری برنامه ختم قران همراه آموزش روخوانی کودکان و بزرگسالان و برپایی نمایشگاه خیریه را از دیگر برنامه های در دست اجرا در این ماه مبارک بیان کرد .

وزیری نژاد، مشارکت در اجرای برنامه فرهنگی روز اولی ها ویژه هزار و ۵۰۰ دانش آموز قزوینی را از دیگر فعالیت‌های سازمان فرهنگی ورزشی در ایام ماه مبارک رمضان ذکر کرد و گفت: این جشن عبودیت بندگی برای دختران ۹ ساله و پسران ۱۵ ساله با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود.

وی همچنین از  اجرای تعزیه در دهه دوم مبارک رمضان به مدت هفت شب در مجموعه تاریخی فرهنگی سعدالسطلنه  خبر داد و گفت : این برنامه بعد از افطار اجرا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با اشاره به برگزاری جشنواره شب‌های آسمانی در بوستان‌های سطح شهر قزوین گفت :  در این جشنواره برنامه‌هایی نظیر قرائت قرآن، مشاوره مذهبی، اجرای تئاتر شهروندی ،برگزاری جُنگ‌های علمی و مسابقه برگزار می شود .
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار