واکنش آقای سرمربی به مصاحبه تند فرزین

دل جوان: فرزین با خودش نیز درگیری دارد

سرمربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان معتقد است مجید فرزین نه تنها با دیگران بلکه با خودش نیز درگیری دارد و هر جا پا می گذارد دعوا به راه می اندازد.

دل جوان: فرزین با خودش نیز درگیری داردبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان چند روز پیش بود که مجید فرزین ملی پوش تیم  وزنه برداری معلولان و جانبازان به دلیل انجام یک مصاحبه جنجالی مبنی بر دریافت نکردن حقوق، از اردوی تیم آمادگی پارالمپیک اخراج شد. وی هم چنین در مصاحبه خود به سرمربی تیم ملی نیز اهانت کرد.
احمد دل جوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان در گفتگو با رادیو ورزش درواکنش به مصاحبه فرزین گفت: مجید فرزین هر جا پا می گذارد دعوا به را می اندازد. اون نه تنها با دیگران بلکه با خودش نیز مشکل دارد. او پس ازاخراج و ورود مجددش به اردو باز هم با یکی از مسئولان حاضر درگیر شد و برای ارائه توضیحاتی به فدراسیون رفت.
دل جوان اضافه کرد دلیل اخراج او از اردو من نبوده ام. فرزین در مصاحبه اش فدراسوین، کمیته ملی پارالمپیک و همه ورزش را زیر سوال برده است. انتقاد فرزین به عملکرد من نیز بوده است.ورزشکار باید در خدمت مربی باشد، نه مربی در اختیار ورزشکار. از همه مسئولان می خواهم اگر شخصی را می شناسند که عملکرد بهتری نسبت به من دارند حتما جایگزین کنند. من 28 سال است که در وزنه برداری فعالیت دارم اما هیچ ادعایی ندارم. گذشته از این صلاحیت من برای سرمربیگری تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین توسط کمیته فنی فدراسیون و کمیته پارالمپیک تایید شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار