حمله یک نظامی آمریکایی به نمازگزاران یک مسجد در آمریکا

یک افسر آمریکایی نمازگزاران یک مسجد در ایالت کارولینای شمالی را تهدید به مرگ کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت خبری «العربی» انگلیس، یک افسر نیروی احتیاط ارتش آمریکا مسلمانان حاضر در یکی از مساجد ایالت کارولینای شمالی را در ماه رمضان تهدید به مرگ کرد.

به گفته مقامات ایالت کارولینای شمالی، «راسل توماس لنگفورد»، 36 ساله، روز جمعه با حضور در مسجد "مدینه" شهر رافورد با لحنی تهدیدآمیز خطاب به مسلمانان حاضر در این مسجد گفت که آنها را خواهد کشت و پشت مسجد دفن خواهد کرد. 

به گفته دفتر کلانتری ایالت کارولینای شمالی، وی در دوران خدمت وظیفه خود در ارتش آمریکا بارها به جرم تهدید قومیت‌های مختلف و رفتار ناشایست مورد مواخذه قرار گرفته است.

به گزارش شاهدان عینی، این افسر آمریکایی پس از درگیری با یکی از خدمه مسجد، ابتدا چندین بسته گوشت خوک را به سمت درب ورودی مسجد پرتاب کرد و سپس به صورت مسلح وارد مسجد شد و لحظات رعب‌آوری را برای افراد حاضر در مسجد رقم زد؛ اما با دخالت پلیس،‌ در این حادثه به کسی آسیبی وارد نشد.

پلیس کارولینای شمالی پس از دستگیری لنگفورد چندین فقره اسلحه کمری و مقادیر زیادی فشنگ را در خودروی او کشف کرد. 

این نظامی آمریکایی بعد از ظهر جمعه در یک دادگاه محلی در ایالت کارولینای شمالی حاضر اما با وثیقه 60 هزار دلاری آزاد شد. 

وی که در حال حاضر به صورت تمام وقت در نیروی احتیاط ارتش آمریکا خدمت می‌کند دو بار در دوران خدمت ضرورت خود برای خدمت نظامی به عراق سفر کرده و به خاطر حسن انجام وظیفه نیز نشان افتخار دریافت کرده است.

شورای روابط اسلامی - آمریکایی واشینگتن طی بیانیه‌ای این اقدام را بی‌حرمتی به مسجد به عنوان یکی از اماکن مقدس مسلمانان اعلام کرد.


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار