غیاثی:فدراسیون دوومیدانی بیت المال را هدر می دهد

پیشکسوت فدراسیون دوومیدانی کشورمان گفت:فدراسیون دوومیدانی با اعزام این ورزشکاران به مسابقات بین المللی فقط باعث هدر رفتن بودجه بیت المال می شود

غیاثی:فدراسیون دوومیدانی بیت المال را هدر می دهدتیمورغیاثی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط رضا قاسمی دونده المپیکی کشورمان اظهارکرد: قاسمی در این چند مسابقه ای که برگزار شده است،نتوانسته عملکرد قابل توجهی از خود در این رقابت ها نمایش دهد، روز به روز رکوردش نسبت به قبل ضعیف تر شده است، با این شرایط نمی تواند در دوی 200متر سهمیه ورودی المپیک را کسب کند،در المپیک ریو در همان دور مقدمانی از گردونه رقابت ها حذف خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه قهرمانان جهان و المپیکی در هر رویدادی که شرکت می کنند رکوردهای خودشان را ارتقا می دهند، به سطح آمادگی لازم نزدیک تر می شوند، اما دونده های سرعتی ما روز به روز در هر مسابقه ای که شرکت می کنند ضعیف تر از قبل ظاهر می شوند.

غیاثی گفت: تنها فدراسیون با اعزام این ورزشکاران به مسابقات بین المللی باعث می شود که بودجه بیت المال هدر رود.

پیشکسوت دوومیدانی کشورمان گفت:متاسفانه در پرش ها هم ورزشکاران ما درخشان ظاهر نشده اند در چند مسابقه ای که از طرف فدراسیون برای آنها تدارک دیده شده است ضعیف عمل کرده اند، تاکنون هیچ کدام از آنها نتوانسته اند به رکوردهای تعیین شده برای حضور در المپیک ریو دست یابند.

وی بیان کرد: از همان روزای اول مخالف حضور ماساژور و مربیان خارجی در داخل کشور برای دوومیدانی کاران بودم اما فدراسیون به حرف های من توجه خاصی نکرد. بودجه فدراسیون صرف مربیان خارجی شده است . هیچ کدام از آنها در مدت حضورشان در کشور نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند.



*شنیده ها حاکی از آن است که تفتیان آسیب دیده است

دونده المپیکی کشورمان از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شده است. حسن تفتیان که در مسابقات بین المللی قزاقستان هشت ماه پیش موفق به کسب سهمیه المپیک شده بود، تا کنون در چند مسابقه ای که شرکت کرده است نتوانسته است  به رکورد شخصی خودش نزدیک شود عملکرد ضعیفی از خود در مسابقات ارائه داده است.

هنوز مشخص نیست دلیل شرکت نکردن تفتیان در مسابقات ارزروم ترکیه بر چه اساس بوده است.

انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار