سیستان وبلوچستان

مجریان تجربی لوله کشی گاز منازل ساماندهی می‌شوند

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: افرادی که به صورت تجربی اقدام به لوله‌کشی گاز منازل می‌کنند باید آموزش دیده و کارت شناسایی صنفی خود را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛غلامعلی گنجعلی در جلسه ساماندهی مجریان تجربی لوله کشی منازل گفت: افرادی که به صورت تجربی اقدام به لوله کشی گاز منازل می‌کنند باید آموزش دیده و کارت شناسایی صنفی خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه انتقال گاز به شهرهای استان آغاز شده و لزوم آمادگی و ساماندهی مجریان لوله کشی گاز شهری و همچنین اینکه لوله کشی غیر استاندارد می‌تواند خطرات زیادی را برای مردم داشته باشد برنامه ریزی‌های لازم توسط دستگاه‌های ذی‌ربط صورت پذیرفته است.

وی افزود: افرادی که به صورت تجربی اقدام به گازکشی منازل می‌کنند حتما باید آموزش دیده و پس از آموزش از اتحادیه مربوطه کارت شناسایی دریافت کنند.

گنجعلی گفت: هیچ فردی بدون پروانه معتبر صنفی و کارت شناسایی در این زمینه و اخذ تائیدیه‌های لازم از سوی مراکز فنی و حرفه ای و انعقاد قرارداد حق اقدام به لوله کشی گاز منازل را ندارد و سریعا باید نسبت به اخذ کارت شناسایی اقدام کنند در این زمینه هماهنگی لازم با فنی و حرفه ای صورت پذیرفته است.

معاون اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به اینکه به زودی حجم گسترده‌ای از مردم استان متقاضی گاز کشی منازل خود هستند می‌طلبد نمایندگی‌ها نسبت به تامین لوله و اتصالات گاز از شرکت های معتبر اقدام کنند.

گنجعلی خاطرنشان کرد: حجم فعالیت گاز کشی در استان بسیار زیاد است و سرمایه‌گذاران می‌توانند نسبت به ایجاد کارخانه لوله‌های گاز و اتصالا ت نیز سرمایه‌گذاری لازم را صورت دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار