کرمانشاه؛

کشف 605 هزار نخ سيگار خارجی قاچاق در کرمانشاه

جانشين فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از کشف 605 هزار نخ سيگار خارجی قاچاق در شهرستان کرمانشاه خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سرهنگ "عليرضا مرزبانی" در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: برابر اعلام اداره مبارزه با قاچاق کالا مبنی بر فعاليت يک باند حرفه ای قاچاق کالا در شهرستان کرمانشاه و اقدام به خريداری يک محموله کالای قاچاق خارجی سيگار از کشور عراق، موضوع با جديت در دست بررسی قرار گرفت.
وی افزود: اين باند با استفاده از خودروهای پوششی محموله را به شهرستان کرمانشاه انتقال داده و قصد انتقال به استان های مرکزی کشور را داشت، که در همين راستا يک تيم عملياتی با استفاده از خودروی سازمانی پوششی محور کرمانشاه ميانراهان را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار داد.
اين مقام انتظامی گفت: پس از گذشت چند ساعت خودروهای حامل کالای قاچاق که قبلاً با اقدامات اطلاعاتی شناسايی شده بودند رؤيت شده و مأموران پليس با استفاده از علائم هشدار دهنده، آژير صوتی و تابلوی ايست دستور توقيف صادر شد.
سرهنگ مرزبانی ادامه داد: قاچاقچيان که با سرعت سرسام آوری اقدام به فرار کردند با شليک گلوله پليس به سمت لاستيک خودروها، تسليم شدند.
وی با اشاره به اينکه از خودروهای حامل بار قاچاق 605 هزار نخ سيگار کشف شده است، اظهار داشت: دو قاچاقچی دستگير شده به مراجع قضايی تحويل داده شدند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، کشف ، سیگار ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.