اصفهان؛

افتتاح سیزدهمین نمایشگاه قرآن اصفهان

سیزدهمین نمایشگاه قرآن وعترت اصفهان گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در این نمایشگاه 149 مشارکت کننده از استان های تهران، اصفهان، قم، فارس و خراسان رضوی در فضایی به مساحت 9 هزار متر مربع محصولات خود را عرضه کرده اند.
25 درصد از مشارکت کنندگان از میان مؤسسات دولتی و غیردولتی، 20 درصد در بخش کتاب و انتشارات، 15 درصد در بخش هنر و قرآن، 10 درصد در بخش عفاف و حجاب، 15 درصد در بخش خانواده و سبک زندگی و 15 درصد در بخش سایت ها و نرم افزارهای قرآنی حضور پیدا کرده اند.
این نمایشگاه با شعار' اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در پناه قرآن و عترت' برپا شده و برنامه های جانبی متعددی را نیز پیش بینی کرده است.
استاندار اصفهان در مراسم گشایش این نمایشگاه گفت: هم اکنون یک هزار و 200 مرکز قرآنی، خانه قرآن شهری و روستایی در اصفهان فعال است و این استان درکسب رتبه های برتر مسابقات قرآنی استانی و کشوری درخشش خوبی داشته است.
رسول زرگرپور اظهار کرد:سه هزار حافظ کل قرآن کریم در موسسات قرآنی استان تربیت شده اند و هم اکنون نیز 15هزار داوطلب حفظ کل قرآن در این موسسات مشغل حفظ قرآن هستند.
محفل انس با قرآن، شب شعر قرآنی، برنامه سواد قرآنی و نمایش های قرآنی از برنامه های حاشیه ای این نمایشگاه است.
سیزدهمین نمایشگاه قرآن وعترت اصفهان تا 28 خرداد در محل دائمی نمایشگاه های استان اصفهان واقع در حاشیه پل تاریخی شهرستان دایر است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار