وزیر صنعت، معدن، تجارت؛

برای خروج از رکود، بیکاری هیچ راهی جز سرمایه گذاری و تولید نیست

وزیر صنعت معدن تجارت گفت:برای خروج از رکود، بیکاری هیچ راهی جز سرمایه گذاری و تولید نیست و حتی خدمات هم باید مبتنی بر تولید باشد.

 نعمت زاده در بازدید از کارخانه شیشه آذرمینای جام در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد اشاره به راه اندازی کارخانه جات در مناطق مرزی و سرمایه گذاری پایدار در مناطق محروم افزود: کارخانه شیشه با تولید 200 هزار تن انواع شیشه بدون موج امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد و برای مصرف شرق کشور مورد استفاده قرار میگیرد و ماده اولیه آن سیلیس که ماده طبیعی است در منطقه وجود دارد.
وی اضافه کرد: راه اندازی صنایع مادر درمنطقه مرزی باعث تحرک خواهد شد و نیز زمینه های سایر کارها از قبیل فولاد می باشد و اولویت دولت حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاران بخش خصوصی در مناطق مرزی کشور است.
وی خطاب به مدیران گفت: اصولا آنچه تجربه جهانی نشان داده است برای توسعه افراد توسعه یافته را می طلبد و باید مدیران صنعت و محیط زیست و بانکی افرادی باشند که عاشق توسعه یافتن باشد و کسی بیاید وبگوید نمی شود آن مدیر علاقه مند به توسعه نیست بلکه باید راهکاری برای پیشرفت وتوسعه ارائه دهد.
وی با اشاره به فعالیت های صنایع در کشور تصریح کرد:این همه فعالیت های اقتصادی که در وسط بیابان ها اجرا می شود هیچکدام مغایر محیط زیست نیست و نباید به بهانه های مختلف متوقف شود و مسئولان باید دید توسعه و سرمایه گذاری داشته باشند.
وزیر صنعت معدن تجارت بااشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: ما باید رونق در کشور ایجاد کنیم و در چارچوب سیاستهای اقتصاد مقاومتی فعالیت و تلاش کنیم.
نعمت زاده در پایان اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه ماسه بی ارزش طبیعی را تبدیل به فرآورده باارزش شیشه کنیم و این امر موجب اشتغال و فناوری و توسعه منطقه خواهد شد.
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.