قزوین؛

کشف 315 کيلوگرم ترياک

در دو عمليات مشترک و جداگانه پليس قزوين و یزد 315 کيلوگرم ترياک کشف شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین؛ جانشين فرمانده انتظامی استان گفت : ماموران عمليات ويژه مبارزه با موادمخدر استان با انجام يکسری اقدامات اطلاعاتي از فعاليت 2 قاچاقچی موادمخدر مطلع شدند.

سرهنگ سلمان اميری افزود : با بررسی و تحقيقات پليس مشخص شد اين قاچاقچيان مقاديری ترياک از استان جنوبی کشور خريداری و قصد انتقال آن به استان تهران را دارند.

وی ادامه داد : پليس مبارزه با مواد مخدر استان به منظور دستگيري اين قاچاقچي با انجام هماهنگي هاي لازم با پليس مبارزه با مواد مخدر استان يزد خودروي حامل موادمخدر ترياک رادر ايست و بازرسي شهيد مدني استان يزد شناسايي و متوقف کرد.

سرهنگ اميري افزود: در بازرسي از خودروي کاميون 277 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک که به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود کشف و خودرو توقيف  شد .

جانشين فرمانده انتظامي استان ، کشف 38 کيلوگرم موادمخدر ترياک از يک دستگاه خاور را از دیگر اقدامات مشترک پلیس قزوین و یزد بیان کرد .

سرهنگ اميري افزود : در اين عمليات  يک دستگاه خودرو در ايست و بازرسي خاتم استان يزد توقيف شد .

به گفته جانشين فرمانده انتظامي استان ، در این عملیات ها چهار قاچاقچی مواد مخدر دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني به مقام قضائي معرفی شدند.
انتهای پیام/


برچسب ها: کشف ، تریاک ، مشترک ، جداگانه ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.