معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آغاز برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی دانش آموزی، گفت: این امر به توسعه فعالیت فدراسیون ها کمک می کند.

مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در‌گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،در خصوص فعالیت فدراسیون ‌های ورزشی دانش آموزی گفت: این فدراسیون ها قریب به 15 سال است که تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرده اند اما همواره اداره ی آن به عهده ‌سرپرست بوده  و رییسی برای مدیریت آن تعیین نشده است.

وی ادامه داد: طبق اساسنامه ای که اکنون موجود است ، اولین نفری که بیشترین تعداد رای را داشته باشد به عنوان رییس فدراسیون تعیین می شود و با ابلاغ رسمی کار خود را آغاز می کند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات بسیار مصمم هستیم، عنوان کرد: تاکنون 27 استان کشور انتخابات هیئت ورزش دانش آموزی را شروع کرده و روئسای آن ها مشخص شده اند .

حمیدی با اشاره به اینکه  آگهی انتخابات فدراسیون ورزشی دانش آموزی  در جراید منتشر شده، ‌اظهار کرد: به سبب آنکه اطلاع رسانی برای برگزاری انتخابات کم بود وهم چنین سعی داریم تا مشارکت در این امر بیشتر باشد ، زمان  ثبت نام انتخابات  تمدید می شود.

وی بیان کرد: قصد داریم ‌ازتمام افرادی که در حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش فعال هستند و در چارچوب مسائل آن آگاهی کامل دارند، دعوت کنیم در انتخابات شرکت کنند که به این وسیله علاوه بر برگزاری پرشور این رویداد، تعامل و مشارکت بیشتری را در حوزه فدراسیون های ورزشی شاهد باشیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: از ابتدای سال تحصیلی فدراسیون های ورزشی مستقر می شوند و کار خود را سازماندهی شده تر از پیش انجام می دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار