انتشار تصاویر مستهجن در حساب کاربری عناصر گروه تروریستی داعش در توییتر

یک هکر ناشناس حساب کاربری عناصر گروه تروریستی داعش در شبکه اجتماعی توییتر را هک کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت «میرور»، یک هکر ناشناس با نفوذ به حساب های کاربری شماری از اعضای گروه تروریستی داعش در توییتر به انتشار تصاویر مستهجن پرداخت. عناصر گروه تروریستی داعش از طریق حساب کاربری توییتر، تصاویری از بدن های مثله شده و نمونه هایی از جنایات خود را به اشتراک می گذاشتند.

ظاهرا بیشتر قربانیان این حمله سایبری، اهل عربستان، عراق و سوریه اند. از آنجایی که این افراد خود را مسلمان واقعی می‌دانند، انتشار این تصاویر در حساب های کاربری آنها به شدت توهین آمیز تلقی می شود.

چگونگی دسترسی این هکر به این حساب‌های کاربری و تعداد حساب های کاربری هک شده هنوز مشخص نیست.

یکی از این حساب های کاربری مورد حمله واقع شده، متعلق به یکی از عناصر فرانسوی گروه تروریستی داعش است. این فرد از طریق این حساب کاربری در توییتر، تصاویر و ویدئوهای بسیاری از جنایات گروه تروریستی داعش منتشر می‌کرد. ویدئوی اعدام 6 سوری به دست داعش اخیرا با این توضیح از این حساب کاربری منتشر شده است: «آه، من عاشق این ویدئوها هستم.»

ظاهرا این هکر یا گروه هک ناشناس (آنانیموس)، که پس از حملات تروریستی داعش در پاریس علیه عناصر این گروه تروریستی اعلان جنگ سایبری کرده بود، مبارزات خود را به رسانه های اجتماعی کشانده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار