لرستان؛

22واحد صنعتی لرستان نیازمند سرمایه در گردش

معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: ۲۲ واحد صنعتی استان لرستان حدود ۴۹۴ میلیارد تومان سرمایه در گردش نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ رضا افزود: 22 تا از واحدهای صنعتی استان لرستان حدود 494 میلیارد تومان سرمایه در گردش نیاز دارند که 132 میلیارد تومان در بخش سرمایه ثابت به‌ صورت ریالی و 12 میلیون و780 هزار دلار به‌ صورت ارزی نیاز است.

وی افزود: 17 پروژه بزرگ صنعتی در استان لرستان داریم که نیازمند یک میلیارد 600 میلیون دلار است.

معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بابیان اینکه واحدهایی در استان وجود دارد که زیر ظرفیت کار می‌کنند گفت: در بخشی که بیشترین انباشت را داریم بخش سرمایه در گردش و احیاء واحدهای تعطیل است که شامل همه بانک‌های خصوصی و دولتی می‌شود و طرح‌ها در بانک‌ها پخش می‌شود.

وی افزود: طرح توجیه فنی اقتصادی برای پروژه‌های بزرگ طول می‌کشد؛ سرمایه در گردش بیشتر بحث مواد اولیه، حقوق و دستمزد است که یک سری شاخص‌ها وجود دارد ولی مهلت یک ماهه به بانک‌ها داده می‌شود.

رضا با عنوان اینکه 35 واحد با سرمایه 86.9 میلیارد تومان داریم که در انباشت کارگروه باید بررسی‌ها انجام شود گفت: 234 واحد با تقاضای 482.9 میلیارد تومان داریم و 75 پروژه در باکس ثبت‌نام هستند که اگر خوب عمل شود تا اواخر آبان ماه کار پروژه‌ها به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: واحد ، صنعتی ، سرمایه ، گردش ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.