زاهدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سازمان بازرسی کل کشور به مسئله برنج‌های آلوده رسیدگی کند

نماینده کرمان گفت: اخطار به موقع مجلس سبب عدم توزیع برنج های آلوده شد اما سازمان بازرسی کل کشور باید با متخلفان این پرونده برخورد قانونی کند.

محمدمهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کشف و انهدام برنج های آلوده گفت: حدود سه ماه قبل در تذکری در صحن علنی مجلس نهم به موضوع برنج‌های آلوده و تاریخ مصرف گذشته اشاره کردم که البته در آن زمان وزارت صنعت، معدن و تجارت این تذکر را جدی نگرفت تا اینکه چند روز اخیر این موضوع به صورت رسمی از سوی مقامات دولت تأیید شد.

زاهدی با اشاره به اینکه تذکر سه ماه قبل او در مجلس مانع از توزیع برنج‌های آلوده در بازار شد، بیان کرد: سازمان بازرسی کل کشور مسئول رسیدگی به واردات محصولات غذایی به کشور است و از این سازمان انتظار می‌رود که طی بررسی های جامع با کسانی را که در زمینه واردات و نگهداری این برنج‌های آلوده قصور کرده‌اند، برخورد قانونی داشته باشد.

نماینده مردم کرمان در ادامه خاطرنشان کرد: مصرف این برنج‌های آلوده سلامت مردم کشور را به خطر می‌اندازد علاوه بر آن با واردات این برنج‌ها ارز زیادی از کشور خارج شده، آن هم در دوره‌ای که کشور دچار مشکلات و تنگناهای مالی بسیار بوده است.

زاهدی در پایان با اشاره به ضرورت حمایت از برنج کاران داخلی تصریح کرد: واردات برنج خارجی به کشاورزان کشور ضربه می‌زند و سبب از بین رفتن صنعت کشاورزی در داخل می‌شود.


انتهای پیام/ 

برچسب ها: زاهدی ، مجلس ، برنج آلوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار