مهاباد؛

موفقیت کارشناس مهابادی در کسب عنوان مربی نمونه کشوری

کارشناس بیماری های شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد به عنوان یکی از 10 کارشناس برتر کشور معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت : آقای کمال تردست این کارشناس مهابادی موفق به دریافت رتبه مربی فعال و نمونه کشوری در خصوص آموزش مردمی تب مالت با مدل SHEP شد.

مرزنگ افزود : در مراسمی که با حضور 110 نفر از نمایندگان 52 دانشگاه علوم پزشکی کشور به عنوان کارشناسان بیماری ها و کارشناسان برنامه معاونت بهداشتی در تهران برگزار شد ، از این کارشناس مهابادی با اهدای لوح ، قدردانی شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اضافه کرد : آقای تردست که کارشناس مسئول بیماری های مرکز بهداشت شهرستان مهاباد است ، به عنوان نماینده دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی در این مراسم حضور داشت.

مرزنگ گفت : در این مراسم ، کمال تردست به عنوان یکی از 10 مربی فعال و نمونه کشوری در زمینه مربیان مردمی آموزش تب مالت با مدل SHEP معرفی و توسط معاون بهداشتی وزیر بهداشت و درمان و مدیر مرکز مدیریت بیماری های واگیر این وزارت خانه از وی قدردانی شد.

گفتنی است ؛ در طرح آموزش تب مالت با مدل SHEP، مهمترین راه برای کاهش و کنترل بیماری تب مالت که یکی از بیماریهای مهم قابل انتقال بین حیوان و انسان است، بالا بردن سطح آگاهی مردم و توجه به امر خود مراقبتی است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.