همدان؛

پلمپ واحدهای صنفی متخلف در همدان

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان همدان گفت: 27 واحد صنفی متخلف با اجرای طرح پاکسازی و ساماندهی واحدهای صنفی و امکان عمومی پلمپ شدند.

پلمپ واحدهای صنفی متخلف در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ احمد رحیمی افزود: به منظور ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی در سطح واحدهای صنفی پوشاک همدان، جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی و ارتقا امنیت پایدار در این مراکز، طرح کنترل و نظارت برصنوف شهر همدان اجرا شد.


وی خاطرنشان کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس با اجرای طرح ضربتی پاکسازی صنوف عرضه پوشاک از تمامی واحدهای صنفی به صورت محسوس و غیرمحسوس بازدید کردند.

رحیمی اظهار داشت: با اجرای این طرح یک هزار و 450 قطعه عکس ممنوعه، 161 ثوب البسه غیرمجاز، 21 عدد کیف زنانه با تصاویر ممنوعه و 243 عدد انواع اقلام ممنوعه با نمادهای غربی کشف شد و 27 واحد صنفی متخلف برابر مفاد قانون نظام صنفی پلمب شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان همدان با تاکید بر ضرورت رعایت شئون اسلامی و مقررات و آئین نامه نظارت بر اماکن عمومی از دریافت تعهدهای لازم از متصدیان صنوف متخلف و برخورد با آنان خبر داد.

رحیمی با قدرانی از همکاری خوب مردم با پلیس در انجام ماموریت ها از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار