اهواز؛

امام جمعه موقت شوش بر توجه و تفکر در ماه مبارک رمضان تاکید کرد

امام جمعه موقت شوش بر توجه و تفکر در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: ماه رمضان بزرگترین و ارزشمندترین ماه در نزد خداوند است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حجت الاسلام عبدالرزاق عفری در خطبه های نمازجمعه این هفته شوش با اشاره به اینکه باید از ظرفیت ماه مبارک رمضان فرصت سازی کرد، گفت: ماه مبارک رمضان، ماه تقویت و تحکیم انس با ولایت و امامت است که باید همه اینها را در شب های قدر به خوبی دنبال کنیم.

حجت الاسلام عفری با بیان اینکه رمضان ماه رحمت و بندگی خداوند است ادامه داد: همه مردم سعی کنند با احترام به ماه مبارک رمضان حرمت این ماه را حفظ کنند.

وی گفت: کسانی که که به هر دلیل روزه نمی گیرند از روزه خواری در ملاء عام خودداری کنند تا حرمت این ماه مبارک حفظ شود.

وی بیان کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه های مذهبی خوبی در سطح مساجد این شهرستان برگزار می شود لذا مردم از این برنامه ها استفاده کنند.

امام جمعه موقت شوش با بیان اینکه روزه درجه اخلاص ما را مشخص می کند افزود: روزه ای که مردم در گرما و با کار سخت می گیرند خیلی ثواب دارد و اراده انسان را قوی می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 27 خرداد سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی (ره)، از این نهاد انقلابی بخاطر خدمات و تلاش ها در 37 سال فعالیت تقدیرکرد.

وی افزود: جهاد سازندگی‌ در دوران‌ فعالیتش‌، دستاوردهای‌ مهمی‌ به‌ همراه‌ داشت که دستیابی‌ به‌ خودکفایی‌ و بی‌نیازی‌ از واردات‌ در بخش های مختلف دامی و زراعی، طرح های عمرانی و کمک به مناطق‌ محروم‌ کشور از مهمترین آنها است.

وی گفت: جهاد کشاورزی یکی از ارکان مهم در تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی است که باید آن را جامه عمل بپوشاند.

حجت الاسلام عفری همچنین خواستار رسیدگی به وضعیت کشاورزان سیل زده در شهرستان شوش و پرداخت به موقع پول کشاورزان ذرت کار و گندمکارشد و اظهارکرد: اگر پول کشاورزان به موقع پرداخت نشود اشکال شرعی دارد.

خطیب جمعه شوش در ادامه خطبه ها همچنین گفت: تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام خمینی(ره) نشانگر توجه بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی به افزایش بصیرت در مقابله تهاجم فرهنگی دشمنان است.

انتهای پیام/ض


برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، شوش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.