آبادان؛

بهره گیری از بخش خصوصی کلید تحقق اقتصاد مقاومتی

بهره گیری از بخش خصوصی کلید تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛فرماندار هندیجان گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ، ظرفیت های بخش خصوصی در این شهرستان شناسایی و از آنها استفاده شود.

سید مهران رفیعی در حاشیه بازدید از برخی شرکت ها و کارخانه های فعال در شهرستان هندیجان افزود: مشارکت بخش خصوصی در کنار بخش دولتی به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی امری لازم و ضروری است.

وی گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی به منظور برنامه ریزی برای اجرای مطلوب سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در این شهرستان تشکیل شده است.

فرماندار هندیجان افزود: مسئولان مربوطه مشکلات کارخانجات و مراکز تولیدی را در این شهرستان رصد و رفع مشکلات آنها را در دستور قرار دهند.

رفیعی گفت: مشاغل خانگی و کارگاه های کوچک از مراکز تولیدی زود بازده هستند که باید حفظ اشتغال و تولید در این کارگاه ها در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: باید در حوزه بازاریابی برای فروش محصول نیز به حمایت از تولید کنندگان پرداخت زیرا فروش نرفتن محصول خود زمینه ورشکستگی صنایع را فراهم می کند.

فرماندار هندیجان گفت: تجار و صادر کنندگان می توانند با بهره گیری از بندر تجاری سجافی و 500 فروند لنج تجاری این شهرستان محصولات خود را به سهولت به بازار کشورهای هدف صادرات کنند.

شهرستان هندیجان با جمعیت 45 هزار نفر در جنوب خوزستان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.