تداوم حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها به «حلب»؛ 54 غیر نظامی کشته شدند

گروه‌های تروریستی چندین منطقه شهر حلب از جمله «الشیخ مقصود» را با خمپاره هدف قرار دادند که در اثر آن 54 غیر نظامی کشته و 93 نفر دیگر زخمی شدند.

تداوم حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها به «حلب»؛ 54 غیر نظامی کشته شدند
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گروه‌های تروریستی حاضر در استان «حلب» همچنان به حملات خمپاره‌ای خود به مناطق مسکونی این استان ادامه می‌دهند.
 
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از مرکز هماهنگی و نظارت بر توافق «توقف اقدامات خصمانه» موسوم به مرکز «حمیمیم» امروز گزارش داد که طی 24 ساعت گذشته بر اثر حملات تروریست‌ها 54 غیر نظامی کشته و 93 نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.
 
این مرکز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که «گروه‌های تروریستی مناطق الشیخ مقصود، المیدان و الزهراء در شهر حلب و فرودگاه النیرب و چندین شهرک دیگر را هدف بمباران خود قرار می‌دهند».
 
به گزارش این مرکز، تروریست‌های «جبهه النصره و احرار الشام» نیز در منطقه الشیخ مقصود و شهرک «حندرات» واقع در حلب مواضع ارتش سوریه را هدف قرار داده‌اند.
 
این مرکز همچنین اعلام کرد که عناصر تروریستی در 24 ساعت گذشته سه بار توافق توقف اقدامات خصمانه را در استان دمشق نقض کرده‌اند.
 
توافق توقف اقدامات خصمانه همچنان در بسیاری از مناطق سوریه پایدار بوده و شمار مناطقی که این توافق در آن اجرایی شده است به 140 منطقه می رسد.
 
منبع: فارس
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.