داوری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ردصلاحیت احمدی‌نژاد با "شعار آزادی‌خواهی" اصلاح‌طلبان تضاد دارد

فعال رسانه ای نزدیک به محمود احمدی نژاد گفت: اصلاح‌طلبان نمی‌توانند بگویند که احمدی‌نژاد باید رد صلاحیت شود چراکه با شعار آزادی‌خواهی آن‌ها تضاد پیدا خواهد کرد.

عبدالرضا داوری فعال رسانه ای نزدیک به محمود احمدی نژاد  در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اظهارات اخیر جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز مبنی بر شلاق‌زدن احمدی‌نژاد اظهار داشت: اصلاح‌طلبان نمی‌توانند بگویند که احمدی‌نژاد باید رد صلاحیت شود چراکه با شعار آزادی‌خواهی و دموکراسی‌طلبی آن‌ها تضاد پیدا خواهد کرد؛ بنابراین مساله محاکمه و دادگاهی‌شدن وی را مطرح می‌کنند.

وی افزود: متاسفانه امثال آقای شجونی هم در پازل کلانی که اصلاح‌طلبان برای مقابله با احمدی‌نژاد طراحی کرده‌اند، افتاده‌اند.

داوری با اشاره به سفرهای احمدی‌نژاد به آمل، جیرفت و زنجان گفت: استقبال مردم این مناطق از احمدی‌نژاد، برای منتقدین و مخالفین وی غیرقابل تصور بود؛ چراکه تصور می‌کردند بعد از سه سال تخریب علیه دولت قبل، افکار عمومی اقبالی به وی نخواهد داشت.

وی افزود: این سه سفر نشان داد که موقعیت احمدی‌نژاد در افکار عمومی حتی نسبت به زمانی که در دولت بود، ارتقا پیدا کرده است. 

انتهای پیام/
 


    

  
    


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار