اهواز؛

روزانه ۴۰تن زباله در هندیجان جمع آوری می شود

معاون فرماندار هندیجان گفت:از اقدامات مهم زیست محیطی و بهداشتی با همکاری شهرداری روزانه ۴۰تن زباله از سطح هندیجان جمع آوری می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر علی توسلی دراین جلسه اظهار کرد پسمانده ها در کشور به یک معضل تبدیل شده که خطرات زیادی برای محیط زندگی مردم بوجود می آورد.

وی افزودمکان هایی که برای دفن زباله در نظر گرفته شده در هندیجان و بخش چم خلف عیسی مناسب نیست که بارها از طرف محیط زیست و بهداشت هشدار و تذکر داده شده است.

وی بابیان ضرورت جمع آوری زباله های بیمارستان و مطب ها در هندیجان گفتزباله های بیمارستان ،مطب ها و داروخانه ها با دقت بیشتر و سر وقت مشخص شده و با ضد عفونی مناسب جمع آوری بشود و خطرات این زباله ها زیاد است.

توسلی معاون فرماندار هندیجان عنوان کرد۵نقطه محدوده شهر ستان هندیجان به علت سهل انگاری و ریختن زباله های بیش ازحد ازبین رفته که نیاز به یک کار عملیاتی و برنامه ریزی شده با همکاری ادارات مربوط شهرستانی واستانی است.

وی با اشاره به فرهنگ سازی مناسب برای مردم هندیجان بیان کردبا آموزش های مناسب در جهت آگاهی مردم در حفظ محیط زیست و رعایت بهداشت با ساماندهی و بهسازی مکان های بهداشتی در آینده شاهدکاهش پراکندگی زباله ها در سطح هندیجان خواهیم بود.

انتهای پیام/ض

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، هندیجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.