اردبیل؛

راه اندازی 30 کانون پرورش فکری کودکان در اردبیل

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: در حال حاضر 30 کانون پرورش فکری در اردبیل راه‌اندازی شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ هاجر جمادیه در همایش کودکان نابینا به مناسبت هفته محیط زیست در پارک کودک اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال در شهرستان‌های نمین، اردبیل و بخش رضی شهرستان مشگین‌شهر کانون پرورش فکری راه‌اندازی می‌شود و درخواست راه‌اندازی این کانون‌ها در شهرستان سرعین و آبی‌بیگلو نیز ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 30 کانون راه‌اندازی شده است، افزود: این کانون‌های نقش بسیار مهمی در توسعه برنامه‌های فرهنگی، علمی، هنری و ادبی در منطقه داشته‌اند و نیاز است مسئولان استان اردبیل نیز برای گسترش این برنامه‌ها حمایت همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با 42 آیتم فرهنگی، هنری، ادبی و علمی در صدد آموزش نوجوانان و کودکان است که در این زمینه تاکنون اقدامات بسیار خوبی انجام شده و امیدواریم با استقبال خانواده‌ها و نوجوانان بتوانیم گام بزرگی در توسعه برنامه‌های علمی و قرآنی داشته باشیم.

جمادیه گفت: با همت کانون پرورشی کودکان و نوجوانان، کودکان اردبیلی در رشته نقاشی امسال توانستند 3 مقام جهانی را در کشورهای ژاپن و اسلوونی کسب کنند و نیز کودکان و نوجوانان کانون‌های استان در مسابقات کشوری و بین‌المللی در حوزه‌های مختلف به درخشش قابل توجهی دست یافتند و روز به روز بر این افتخارات کودکان و نوجوانان در عرصه‌های علمی و هنری افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.