هویت واقعی تارزان های داعشی

حسن شمشادی در صفحه اینستاگرام خود از هویت واقعی تارزان های داعشی گفت.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن شمشادی در صفحه اینستاگرام خود توضیحاتی درباره عکسی منتسب به تارزان های داعشی را منتشر کرد.

هویت واقعی تارزان های داعشی

وی نوشت: بارها در مجالس و سخنراني ها و مصاحبه هاي مختلف عرض كردم كه داعش نه صرفا يك گروه تروريست كه تفكري است كه ريشه اي مشخص و اهداف معين و متعددي دارد و تشكيل و بروز و ظهور آن، طرحي است كه ساليان سال سرويس هاي صهيونيستي و امريكايي با مشاركت جدي ال سعود ( بخوانيد ال يهود )، روي آن كار كرده اند .

اين طرح خبيثانه و كثيف و اين گروه جنايتكار و خون خوار، يك شبه اجرا نشده كه بشود چند ماهه و حتي چند ساله آن را از بين برد، زيرا ايجاد كنندگان داعش، براي رسيدن به اهدافشان، نيازمند وجود و گسترش اين تفكر و گروه هستند كه دلايل واضح و روشن و مبرهني دارد .

و باز بارها گفته ام كه اگر هم روزي و روزگاري به هر شكل و علتي، به ظاهر اين گروه تروريست از صفحه روزگار محو شوند، بسرعت گروه ديگري در منطقه غرب اسيا ( خاورميانه ) يا حتي مناطق ديگر جهان، به نام و پرچمي ديگر اعلام وجود مي كند تا اهداف نيمه تمام آن سرويس هاي اطلاعاتي، به اكمال برسد.

پي نوشت : مروري بفرماييد به روند شكل گيري طالبان در افغانستان، القاعده در عراق، داعش در سوريه، بوكوحرام در نيجريه و اينك ابوسياف در فيليپين .

عکس نوشت: برخي از سايت هاي خبري به تازگي از اين عكس با عنوان تارزان های داعشی ! اعضای گروه ابوسیاف در جنگل های فیلیپین با خلیفه بغدادی و داعش بیعت کردند، ياد كردند و اقدام به انتشار آن نمودند، كه به نظر اين عكس قبلا منتشر شده است و پرچم هم ، مربوط به جبهه النصره است .

الله اعلم .پنج شنبه ٢٠/خرداد/٩٥ .حسن شمشادي، خبرنگار


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.