حقانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مراکز بهاران را باور ندارم/ شهرداری تهران متخصص ساماندهی معتادان نیست

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران متخصص جمع آوری و ساماندهی معتادان نیست به همین منظور بنده مراکز بهاران را قبول ندارم.

مراکز بهاران را باور ندارم/ شهرداری تهران متخصص ساماندهی معتادان نیستمحمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آخرین وضعیت مراکز بهاران اظهار داشت: بنده به مراکز بهاران اعتقادی ندارم و در این خصوص نیز تمامی حرف هایم را رک بیان می کنم.

وی با بیان اینکه مرکز نگاهداری معتادان باید جدا از مجتمع های تجاری و مسکونی و محله ها باشد، افزود: بنده مطمئن نیستم که همه افرادی که به مراکز بهاران رفته اند ترک اعتیاد کرده و یا پاک شده باشند.

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این که شهرداری تهران متخصص جمع آوری و ساماندهی معتادان نیست، گفت: کارشناسان متخصص این کار در سازمان بهزیستی هستند و آنها می دانند که برای ساماندهی معتادان چه اقداماتی باید انجام دهند.

حقانی با بیان اینکه شهرداری تهران به جای ایجاد مراکز بهاران در مناطق مختلف باید یک تفاهم نامه مشترکی را با سازمان بهزیستی که متولی اصلی این کار است به امضا برساند، تصریح کرد: شهرداری تهران می تواند برای جمع آوری معتادان و همچنین حل مسائل مالی به بهزیستی کمک کند.

وی اضافه کرد: شهرداری وقتی کارشناسان این رشته را در دست ندارد، نباید برای حل این موضوع وارد مسائل فنی شود.

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی باید محل مراکز بهاران را تعیین کند، افزود: سازمان بهزیستی خود می داند که معتادان چه دوره هایی را برای به دست آوردن سلامتی خود باید طی کنند.

حقانی با تاکید بر اینکه شهرداری تهران می تواند برای ایجاد اشتغال به معتادان بهبود یافته کمک کند،گفت: اینکه شهرداری بدون در دست داشتن متخصص 22 مرکز بهاران افتتاح کند، درست نیست.

وی افزود: شهرداری تهران هر جا ساختمان داشته آنجا را تخلیه و مرکز بهاران افتتاح کرده است که قابل قبول نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار