کرمان؛

کرمان کارت به عنوان کارت شهروندی در کرمان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری کرمان گفت: کرمان‌کارت برای استفاده از خدمات اتوبوس‌رانی، تاکسی‌رانی و سایر خدمات شهری در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ مجید عسکری با اشاره به اینکه پرداخت الکترونیک در دستور کار سازمان تاکسی‌رانی کرمان و اتحادیه‌ی تاکسی‌رانی کل کشور قرار گرفته است، گفت: توزیع این کارت آغاز شده و در حال حاضر برای اتوبوس در حال استفاده است.

وی از سیستم پرداخت الکترونیک کرایه‌ی تاکسی در آینده‌ای نزدیک در این استان خبرداد و افزود: این دستگاه همانند تلفن‌همراه شارژ می‌شود و برای ۲۴ ساعت قابل‌استفاده است.

عسکری با بیان این‌که دستگاهی که برای این منظور انتخاب شده، ظرف چند روز آینده به‌صورت پایلوت بر روی ۱۵۰ دستگاه تاکسی نصب می‌شود، خاطر نشان کرد: این دستگاه‌ به‌منظور پرداخت کرایه، کنترل الکترونیک تاکسی، جی‌پی‌اس و تاکسی‌متر، در تاکسی‌ها نصب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تمام مسافران حاضر در تاکسی، باید به این دستگاه دسترسی داشته باشند، تصریح کرد: این دستگاه به‌گونه‌ای انتخاب شده که قابلیت جابه‌جایی را داشته باشد.

گفتنی است: پس از کشیدن این کارت، اطلاعات به‌صورت آنلاین از طریق جی‌پی‌آر‌اس انتقال داده شده و پول به حساب راننده‌ی تاکسی واریز می‌شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: کارت ، شهروند ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.