همه چیز درباره کاپیتان های یورو 2016 / گروه B

بررسی بیوگرافی کاپیتان های تیم های حاضر در گروه دوم جام ملت های اروپا نکات جالبی را نشان می دهد.



به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی بیوگرافی کاپیتان های تیم های حاضر در گروه دوم جام ملت های اروپا نکات جالبی را نشان می دهد.



همه چیز درباره کاپیتان های یورو 2016 / گروه B

انگلیس:

بخت اول صعود از گروه B که به عقیده برخی کارشناسان مدعی عنوان قهرمانی هم هست، تنها تیم یورو 2016 به حساب می آید که تمام بازیکنان خود را از لیگ داخلی به فرانسه آورده است. بازوبند کاپیتانی سه شیرها در این دوره بر بازوی وین رونی، ستاره 30 ساله منچستریونایتد قرار دارد. رونی که چند وقتی است زیر سایه عملکرد درخشان واردی و هری کین قرار گرفته، به خاطر تجربه بسیار بالا که حاصل 111 بازی ملی است، هنوز هم نقطه قوت اصلی انگلیس به حساب می آید. وین رونی 52 گل ملی نیز در کارنامه دارد.


روسیه:

کاپیتان تیم ملی روسیه، یکی از مسن ترین اما کم سابقه ترین کاپیتان های حاضر در یورو 2016 خواهد بود. رومن شیروکوف در حالی با 34 سال سن در زمره ییرترین بازیکنان جام ملت ها به شمار می آید که تنها 53 بازی ملی برای روس ها انجام داده است. این هافبک تیم زسکا مسکو که نخستین بار در سال 2008 پیراهن تیم ملی کشورش را به تن کرده، در این مدت 13 بار هم موفق به گلزنی شده است.


اسلواکی:

کاپیتان تیم ملی اسلواکی به واسطه بازی در لیگ جزیره به مراتب از هم تیمی های خود شناخته شده تر است. مارتین اشکرتل، مدافع 31 ساله تیم لیورپول انگلیس، اگرچه دیگر در ترکیب تیم باشگاهی خود جای ثابتی ندارد، در تیم ملی یک وزنه مهم به شمار می رود. اشکرتل که نخستین بار در سال 2004 و مقابل ‍ژاپن برای اسلواکی به میدان رفت، تا کنون 81 بازی ملی انجام داده و 5 گل هم به ثمر رسانده است.


ولز:

بدون تردید همه اهالی فوتبال تیم ملی ولز را با فوق ستاره رئال مادرید یعنی گرت بیل می شناسند اما در تیم تحت رهبری کریس کولمن کاپیتان شخص دیگری است. اشلی ویلیامز مدافع 31 ساله تیم فوتبال سوانزی با 59 بازی ملی و یک گل زده، کاپیتان ولز در یورو 2016 خواهد بود. این بازیکن در سال 2008 در بازی مقابل لوکزامبوزگ نخستین بازی خود را برای تیم ملی ولز انجام داد.


٭نکات مهم درباره کاپیتان های گروه B


میانگین بازی ملی

76

میانگین گل ملی

17/75

میانگین سن

31/5


*  در بین کاپیتان های این گروه 2 مدافع، یک هافبک و یک مهاجم حضور دارند.

3نفر از 4 کاپیتان گروه B در لیگ جزیره بازی می کنند.

در این گروه کاپیتان های ولز و روسیه کمتر از 60 بازی ملی انجام داده اند!(یعنی کمتر از بسیاری از بازیکنان سایر تیم ها)

وین رونی، کاپیتان انگلیس، تنها کاپیتان این گروه است که به باشگاه صدتایی ها راه یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار