همه چیز درباره کاپیتان های یورو 2016 / گروه D

بررسی بیوگرافی کاپیتان های تیم های حاضر در گروه چهارم جام ملت های اروپا نکات جالبی را نشان می دهد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛بررسی بیوگرافی کاپیتان های تیم های حاضر در گروه چهارم جام ملت های اروپا نکات جالبی را نشان می دهد.


اسپانیا:

مدافع عنوان قهرمانی اگرچه پس از ناکامی در جام جهانی برزیل دست به تغییرات وسیعی در ترکیب نفرات خود زد اما بازوبند کاپیتاننی را هنوز بر بازوی یکی از دوست داشتنی ترین بازیکنان تاریخ خود حفظ کرده است. ایکر کاسیاس 35 ساله با 167 بازی ملی باسابقه ترین بازیکن این دوره از رقابت ها به شمار می رود. اسطوره رئال و دروازه بان فعلی پورتو که از سال 2000 برای اسپانیا بازی می کند، احتمالا آخرین تورنمنت بین المللی دوران ورزشی خود را سپری خواهد کرد. کاسیاس در این 16 سال، 73 گل در تیم ملی اسپانیا دریافت کرده است.


کرواسی:

کاپیتان تیم ملی کرواسی هم یکی از باسابقه ترین بازیکنان حاضر در بین تمام تیم های یورو 2016 است. داریو سرنا که ازسال 2002 پیراهن کرواسی را بر تن کرده، اکنون در 34 سالگی با 129 بازی ملی یکی از ستون های اصلی کروات ها به حساب می آید. مدافع تیم شاختار دونتسک اوکراین با 22 گل ملی در زمره مدافعان گلزن حاضر در یورو 2016 قرار دارد.


ترکیه:

تیم پرشور ترکیه در مسابقات امسال یکی از جنجالی ترین بازیکنان خود را در لوای کاپیتانی می بیند. آردا توران 29 ساله که فصل ناموفقی را در بارسلونا پشت سر گذاشت حالا رهبری ترک های جوان و با انگیزه را بر عهده دارد. آردا در 10 سالی که برای تیم ملی ترکیه به میدان رفته، 91 بازی ملی انجام داده و 17 بار موفق به گلزنی شده است.


جمهوری چک:

بازیکنان جمهوری چک در این رقابت ها شاید به نسبت سایر تیم های گروه D کمتر شناخته شده باشند اما کاپیتان این تیم به کلی از این قاعده مستثنی است. قطعا کسی نیست که توماس روسیچکی را نشناسد. هافبک کهنه کار تیم چک در حالی در 35 سالگی تیم کشورش را رهبری می کند که تا کنون 103 بار با پیراهن این تیم به میدان رفته است. هافبک وفادار آرسنال 16 سال است که برای چک بازی می کند و در این مدت 23 گل ملی در کارنامه خود ثبت کرده است.

٭نکات مهم درباره کاپیتان های گروه D

میانگین بازی ملی

5/122

میانگین گل ملی

5/15

میانگین سن

25/33

*در بین کاپیتان های این گروه، یک دروازه بان ، یک مدافع و 2 هافبک حضور دارند.

* هیچ کدام از 4 کاپیتان گروه D در لیگ کشور خودشان بازی نمی کنند.

* 3 کاپیتان از تیم های این گروه به باشگاه صدتایی ها راه یافته اند لذا این گروه پرتجربه ترین گروه مسابقات یورو 2016 از حیث کاپیتان ها به حساب می آید.



انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار