اصفهان؛

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان استعفا داد

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با انتشار نامه‌ای از سمت خود استعفا داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد مسعود کریمی، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با انتشار نامه‌ای از سمت خود استعفا داد.

در این نامه آمده است: از اینکه به لطف خدای متعال توفیق داشتم که حدود شش سال در خدمت جوانان استان اصفهان و سه سال در سمت پاسخگو و مسؤول این حوزه باشم بسیار مسرورم. هرچند آن خدمتی که حقا در شأن جوانان بود نتوانستم انجام دهم.

کریمی تاکید کرده است: وظیفه می‌دانم از همه شما خبرنگاران و اصحاب رسانه که انصافاً نسبت به مسائل جوانان حساس و پیگیر مطالبات آنان بودید، تشکر ویژه و قدردانی کنم.

معاون اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در نامه استعفای خود اعلام کرده است: بعد از ادغام دو سازمان و تشکیل وزارت به دلایل متعدد، سال‌های سخت و طاقت‌فرسایی داشتیم، بدون داشتن حداقل امکانات و زیرساخت‌های لازم برای فعالیت اثربخش. لذا به دلیل اینکه حس می‌کردم حال جوانی، در استان خوب نیست، هر چه که در توان داشتم به کار بستم تا هرچند کم اما به اندازه ذره‌ای هم که شده جوان احساس کند در نظام اسلامی حمایت می‌شود.

وی در این نامه اظهار امیدواری کرده است: امیدوارم رضایت خدای متعال را فراهم کرده باشم که تحقق آن در رضایت مردم است.

کریمی در بخش پایانی نامه خود خطاب به مسئولان بیان داشته است: باید به دولت‌مردان عرض کنم، نوجوانان و جوانان آینده‌سازان میهن ما هستند باید کاری کنیم که جوان ما به ایرانی بودنش به مسلمان بودنش به‌ نظام جمهوری اسلامی افتخار کند و این مسئولیت سنگینی است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار