تکنولوژی جدید ماشین‌های خود ران گوگل + تصاویر

اگر حواستان به راه نباشد ماشین‌های خود ران گوگل ‌به شما بوق خواهند زد.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان شرکت گوگل اعلام کردند خودروهای آزمایشی خود ران گوگل حالا قادر هستند که بفهمند چه زمانی بوق بزنند و حتی می‌توانند صدای بوق را بالا و پایین ببرند.

در گزارشی که از این شرکت منتشر شده است نوشته شده است: الگوریتم بوق‌های این خودروها پیشرفت کرده‌اند و ما شروع به پخش کردن گزارش‌ها از این ماشین در دنیا شده‌ایم. اگر خودرویی به آرامی دنده عقب به سمت ما می‌آید باید با صدای آرام و بوق دوستانه راننده را آگاه کنیم. اگر هم شرایطی پیش آید که به بوق بلند تری نیاز باشد باید از بوق بلند تر استفاده کنیم.

تکنولوژی جدید گوگل + تصاویر

ماشین‌های بدون راننده امکان دارد که خودروهای آینده باشند اما این تکنولوژی قدم به قدم پیشرفت می‌کند حتی بعد از این که مسئولان توانسته‌اند این خودروها را از مرحله آزمایشی به مرحله واقعی برسانند.

پیشرفتی که گوگل از این خودروهای بدون سرنشین رو کرده است همین سیستم هشداردهنده‌ای است که به انسان در شرایط خطرناک هشدار می‌دهد که انتظار می‌رود با این پیشرفت جاده‌ها پس از این امن‌تر باشند.

تکنولوژی جدید گوگل + تصاویر

پس اگر ناگهانی به لاینی بروید که خود ران گوگل در آن می‌رود امکان دارد به شما بوق بزند و شما را به کار خطرناکی که کرده‌اید آگاه کند تا بتوانید ادامه مسیر خود را با دقت بیشتری رانندگی کنید.

تکنولوژی جدید گوگل + تصاویر

تکنولوژی جدید گوگل + تصاویر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار