به ازای هر شهروند بردسکنی 27 متر مربع فضای سبز وجود دارد

شهردار بردسکن سرانه فضای سبز به ازای هر شهروند را 27 متر مربع اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی هنرور فضای سبز موجود در پارک ها، کمربند سبزو باغ های شهرداری و داخل شهر را 79 هکتار اعلام کرد و گفت: آبیاری 15 پارک سطح شهر به روش آبیاری تحت فشار صورت می گیرد.

شهردار بردسکن گونه های گیاهی سازگار با منطقه را کاج، سرو ، زیتون تلخ، زبان گنجشک، سنجد، عناب و خرزهره بیان کرد و گفت: امسال یک چهارم از بودجه شهرداری به توسعه فضای سبز تخصیص یافته است.

هنرور گفت: با اقدامات انجام شده تعداد 17 آبنما در سطح پارک ها و پارک محله ها و میادین سطح شهر ایجاد شده است.

وی بودجه امسال شهرداری را بیش از 7 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این میزان بودجه نسبت به سال قبل از یک رشد 15 درصدی برخوردار است.

شهردار بردسکن پروژه های اولویت دار شهرداری بردسکن در امسال را 49 پروژه اعلام کرد و گفت: این پروژه ها شامل خرید اراضی و توافقات ، مطالعات مجتمع اداری و تجاری، جدول گذاری و کانال و آیلند بلوار ضلع شمالی پارک ولی عصر تا بلوار امام علی (ع) ، 36 پروژه جدول گذاری به میزان 9 هزار متر طول و آسفالت به میزان 127 هزار و 500 متر مربع ، اجرای میدان واقع در انتهای بلوار ولی عصر، 4 پروژه اجرای آبیاری تحت فشار و تکمیل پارک های محله و بانوان وولیعصر ، تکمیل سوله ورزشی بانوان ، تکمیل سالن مدیریت بحران و پروژه تعمییرات اساسی ماشین آلات عمران می باشد.

هنرور میزان مطالبات شهرداری را 270 میلیارد ریال و بدهی شهرداری را 17 میلیارد ریال اعلام کرد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار