قزوین؛

تجلیل از دوستداران محیط زیست

با برگزاری جشن بزرگ خانواده محیط زیست از «شهروندان سبز» دوستدار محیط زیست در شهر محمدیه تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ، از قزوین ؛ ، حسین بهزاد پور شهردار محمدیه در این مراسم اظهار امیدواری کرد که با تداوم برنامه های آموزشی در مباحث زیست محیطی، تغییرات قابل توجهی در این زمینه صورت گیرد و بتوانیم از شرایط نگران کننده در برخی حوزه ها فاصله بگیریم.

شهردار محمدیه با بیان برخی شاخص های مهم محیط زیستی تصریح کرد: جلوگیری از هدررفت انرژی، حفظ پاکیزگی محیط شهری، هدر ندادن کاغذ و قطع نکردن درختان از مواردی است که باید در مراقبت از محیط زیست و داشتن زندگی سالم مورد توجه قرار گیرد.

بهزادپور یادآورشد: مردم ناحیه شهری مهرگان، با پیگیری های دائمی خود، مشارکت خوبی را در برنامه های محیط زیستی بویژه در طرح تفکیک زباله از مبدأ انجام داده اند که این حضور برای ما بسیار ارزشمند است.

بهزادپور، از تصمیمات خوب محیط زیستی در شهر محمدیه هم خبر داد و بیان کرد: ان رویکردها موجب شده تا محمدیه در ردیف کاندید انتخاب یک هزار شهر پاکیزه دنیا قرار گیرد.

وی یادآورشد: رویکرد محیط زیستی در شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان ادامه دارد و با همکاری و همراهی مردم دلسوز، این امکان وجود دارد تا بتوانیم در کشور حرف اول را در حوزه مراقبت از محیط زیست شهری بزنیم.

در پایان مراسم از ۵ شهروند فرهیخته ساکن محمدیه و ناحیه شهری مهرگان بدلیل اهتمام در برنامه های محیط زیستی، جلب مشارکت شهروندان، آموزش تفکیک از مبدأ و همکاری با برنامه های محیط زیستی با اهدای لوح و هدیه، تجلیل شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.