اقلیمی:

نتایج کاپ سه کانو در تاریخ قایقرانی ماندگار می شود

مربی تیم ملی کانو کاندایی قایقرانی گفت: مسابقات کاپ سه کانو جنگ فوق العاده ای بود و نتایجی که کسب شد در تاریخ فدراسیون قایقرانی ماندگار است.

 الیاس اقلیمی در گفتگو با  خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار کرد:تیم اصلی که برای شرکت در کاپ سه اعزام شده بود  شامل عادل مجللی،کیا اسکندانی،علی اجاقی،شاهو ناصری به تازگی وارد کشور شدو هم اکنون در حال استراحت است.
 
وی در خصوص نتایج کسب شده تصریح کرد:اگر نتایجی را که پیش از این در مسابقات کسب شده بررسی کنیم متوجه می شویم نتایجی که امسال در کاپ ها کسب کرد در تاریخ فدراسیون ایران تا به حال کسب نشده است.با بوجه به اینکه تیم کانوی ایران قوی است.اگر کمک کنند می توانیم نتایج خوبی به دست آوریم.
 
اقلیمی در ادامه بیان کرد:برای شرکت در المپیک 2020 که چهار سال آینده برگزار می شود.باید برنامه سنگین تری داشته باشیم. زیرا تیم های آسیاییاز ما جلوتر هستند.چهار سال فرصت کمی نیست اما اگر نتوانیم خودمان را آماده کنیم به جرئت می توانم بگویم که جا می مانیم.
 
وی خاطر نشان کرد: در مسابقات کاپ کیا اسکندانی به فینال آ صعود کرد و نفر پنجم شد.همچنین شاهو ناصری به مقام هفتم رسید،این مقام ها تا به حال کسب نشده بود و در بخش دو نفره کانو علی اجاقی و کیا اسکندانی هشتم شدند.هر کشوری می توانست با دو تیم شرکت کند.تیم لهستان  دو تیم خود را به محل مسابقات آورده بود و همان جا تست گیری حضور در رقابت ها را از پاروزنان گرفت.
 
مربی تیم کانو کانادایی قایقرانی در ادامه تاکید کرد:رقابت سختی داشتیم به این خاطر کیفیت کار بالا بود.لهستان و آلمان کیفیت بالایی داشت.زیرا عادل نجللی در ماده 500 متر و در صدم ثانیه مدال برنز را از دست داد.اما کارمان فوق العاده بود و در ماده 200 متر کانو عادل مجللی در فینال آ هشتم شد.اگرچه نسبت به فینال یک کیفیت و تعداد تیم ها بیشتر بود اما بهتر حاضر شدیم.
 
اقلیمی در ادامه توضیح داد: عادل مجللی و کیا اسکندانی در بخش 200 متر دو نفره با وجود رقبای قوی موفق به کسب مدال نقره شدند.همچنین در مسابقات نیمه ماراتن که به مسافت 5 هزار متر  با حضور 13 پاروزن برگزار شد.همه کشورها حضور داشتند و اسکندانی با وجود فاصله ای که اول کار داشت و اگر از مسیر خودش خارج نمی شد نفر سوم مسابقات می شد.اما متاسفانه اوت شد.اما جنگ فوق العاده ای را آغاز کرد و کسانی که در این مسابقه خوب ظاهر می شوند معمولا در رقابت هزار متر موفق به کسب مدال می شوند. نتایج خوبی به دست آمد و امیدوارم بتوانیم همین مسیر را ادامه بدهیم تا به موفقیت های بیشتری دست یابیم.  



انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار