برای خرید آبمیوه گیری به چه نکاتی توجه کنیم؟

آبمیوه گیری مدل ها و برندهای بسیار زیادی دارد از این رو انتخاب یک دستگاه آبمیوه گیری مطابق با نیازها، نیازمند آگاهی هرچه بیشتر است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروزه در بازار مدل های مختلفی از آبمیوه گیری (هم ایرانی و هم وارداتی) وجود دارد. قبل از خرید ابتدا نیازتان را  براساس آن مشخص کنید. مواردی مانند امکان تنظیم سرعت، قدرت موتور، داشتن پارچ، گنجایش ظرف تفاله، تنظیم ورود پالت و... برای تان مهم می شود. بعد از آن با تعیین بودجه شروع به جستجوی محصول مورد علاقه تان کنید. قبل از خرید در مورد برندی که قصد تهیه یکی از محصولات آن را دارید خوب تحقیق کنید و سعی کنید موتور با قدرت مناسب تهیه کنید.

شاید همین علاقه ما به آبگیری میوه ها باشد که منجر به تولید سالانه صدها مدل مختلف از برندهای معتبر شده باشد.اما آیا می دانید در زمان خرید آبمیوه گیری به چه نکاتی باید دقت کرد؟

1) سهولت در استفاده و نگهداری: دستگاه آبمیوه گیری ای را انتخاب کنید که نحوه استفاده و نگهداری از آن آسان باشد. همچنین آبمیوه گیری ای را انتخاب کنید که قطعات آن به راحتی قابل شستشو باشند و یا اگر از ماشین ظرفشویی استفاده می کنید، امکان شستشو در ماشین ظرفشویی را دارا باشد.

2) عملکرد چند سرعته: مجهز بودن موتور دستگاه آبمیوه گیری به سرعت های نختلف به شما امکان آبمیوه گیری انواع میوه ها را به صورت کامل خواهد داد به این صورت که از سرعت های پائین به منظور آبگیری میوه های نرم نظیر انگور و طالبی و از سرعت های بالا برای میوه های سخت تر نظیر سیب و هویج مورد استفاده قرار گیرد.

3) گلویی بزرگ ورود میوه: به منظور استفاده راحت تر از دستگاه آبمیوه گیری و عدم نیاز به خرد کردن میوه ها به قطعات کوچکتر، بهتر است دهانه ورودی دستگاه سایز بزرگتری داشته باشد.

4) مخزن تفاله و مخزن جمع آوری آب میوه: به منظور انجام آبگیری میوه ها بدون وقفه به خاطر پر شدن محفظه تفاله، بهتر است که دستگاهی را انتخاب کنید که مخزن تفاله بزرگ و یا مخزن تفاله جدا داشته باشد. همچنین وجود یک پارچ بزرگ نیز به جهت جمع آوری راحت آب میوه گرفته شده می تواند کمک کند.

سایر ویژگی های آبمیوه گیری عبارتند از:

- سیستم محافظت حرارتی از موتور: این سیستم در مواقعی که حرارت موتور دستگاه در اثر فشار بیش از حد بالا رود جهت جلوگیری از آسیب دیدن آبمیوه گیری، به طور خودکار جریان برق ورودی را تا خنک شدن موتور قطع می کند.

- دارا بودن محل نگهداری سیم: این ویژگی که در نگاه اول چندان مهم به نظر نمی رسد، به هنگام حمل و جابجایی، بسیار مفید خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار