سعیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

توزیع ناعادلانه کارت منزلت اجحاف در حق بازنشستگان/خدمات ناقص، مشکل مستمری بگیران را حل نمی‌کند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: کارت منزلت بازنشستگان با ارائه خدمات ناقص و توزیع ناعادلانه ، هیچ گام مثبتی برای رفع نیاز مستمری بگیران نبوده است.

توزیع ناعادلانه کارت منزلت اجحاف در حق بازنشستگان/ارائه خدمات ناقص، مشکل مستمری بگیران را حل نمی کند
محمد اسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دهم شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: توزیع ناعادلانه کارت منزلت در میان برخی از بازنشستگان به منزله اجحاف در حق دیگر مستمری بگیران است که به طور قطع برای برقراری حقوق برابر، باید کارت مذکور ،برای همه مشمولان ارائه شود.

وی تصریح کرد: برای حمایت از مستمری بگیران و کمک به رفاه حالشان ،کارت منزلت باید در میان تمامی واجدان شرایط توزیع شود و نیز خدمات مورد استفاده از آن افزایش یابد.

سعیدی ادامه داد: اگر هدف حمایت از بازنشستگان است، این افراد باید بتوانند با ارائه کارت خود، از بلیط مترو تا اماکن تفریحی به طور رایگان استفاده کنند، در حالی که خدمات دهی بسیار ناچیز آن،  کمک خرج آنچنانی برای مستمری بگیران نیست.

عضو مجلس دهم شورای اسلامی گفت: بازنشستگان پس از اتمام دوره کاری نیازمند گذراندن اوقات فراغت در اماکن تفریحی به همراه خانواده هستند که با شرایط کنونی و هزینه های گران نمی توانند نیازهای اولیه زندگی خود را تامین کنند، بنابراین توجه به این قشر در واقع تلاش به رفع آسیب های اجتماعی و خانواده خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۵
اول اینکه کارت های منزلت قدیمی بازنشستگان باید تعویض شود و علاوه بر شخص بازنشسته به همسر و فرزندان بازنشسته هم خدمات ارایه شود - سازمان بازنشستگی ضمن عقد قرار داد با استخر ها و موزه ها و سینما ها و سالن های بدنسازی و آژانس های مسافرتی می تواند خدمات نیم بها به بازنشستگان ارایه دهد با کارت منزلت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۵
کارت منزلت هیچ خدماتی ارایه نمیدهد و حتی سینما ها از پذیرش این کارت امتناع می ورزند برای اعمال تخفیف 50 درصدی بلیط سینما
آخرین اخبار