نماینده آیت الله العظمی سیستانی در دیدار با حزب موتلفه:

امروز ضرورت کار تبلیغاتی بیش از گذشته است

نماینده آیت الله العظمی سیستانی گفت: امروز ضرورت کار تبلیغاتی بیش از گذشته است.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام شهرستانی نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران در دیدار با دبیر کل، اعضای شورای مرکزی، هیات اجرایی و دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: یکی از کارهای حزب این است که تبلیغات کند ، واقعا امروز در زمینه تبلیغات چه میزان کار کرده ایم؟ امروز دشمن با تمام قوا پشت سر داعش ایستاده و ببینید چگونه تبلیغ می کنند اما ما نتوانسته ایم در مقابل آنها کار تبلیغاتی داشته باشیم و خوراک تولید کنیم.

نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران تصریح کرد: یکی از مهمترین مسائل فعالیت های تبلیغی و رسانه ها است که حزب موتلفه اسلامی در این زمینه می تواند خدمات خوبی داشته باشد و بیشتر کار کند.

وی افزود: امروز اگر رسانه ها را در دست نگیریم بسیاری از چیزها از بین می رود. حزب موتلفه اسلامی الحمدالله موفقیت هایی داشته است و در ۵۰ سال اخیر فعال بوده است اما امروز چه کار تبلیغاتی انجام می دهید؟

حجت الاسلام شهرستانی گفت: متاسفانه برخی همیشه خودنمایی دارند و میگویند ما هستیم و دیگران نیستند و حرف را جایگزین عمل کرده اند. چرا نباید افراد خوب و کارآمد خودمان در داخل کشور کار کنند و میبینیم نیروهای ما در خارج از کشور برای کشورهای دیگر کار می کنند.

وی افزود: کارهایی را انجام دهید که مورد رضایت خدا و پیامبر اکرم(ص) باشد و مردم را خوشحال کند.

حجت الاسلام شهرستانی بیان داشت: حزب موتلفه اسلامی سابقه خوبی در تدین افراد و خدمات زیادی در کشور داشته است . قدم هایی که شما برداشته اید مقداری به خلوص شما بر می گردد و این خلوص در کارها منجر به موفقیت خواهد شد.

وی افزود: امروز زمانی است که می توانید از تجربیات خود استفاده کنید و باید با خلوصی که دارید با جدیت کارها را پیش بگیرید و با برنامه ریزی به موفقیت های بیشتر در کشور دست پیدا کنید.



آیت الله العظمی موسوی اردبیلی :

ارزشهای انقلاب باقی مانده یا فراموش شده است

آیت الله العظمی موسوی اردبیلی از مراجع تقلید شیعیان نیز در دیدار با موتلفه اسلامی گفت: آیا ارشهای انقلاب باقی مانده یا فراموش شده است.

وی اظهار داشت: امروز باید حرفها را شنید و با فقها در میان گذاشت و از مسائل خطرناک پرهیز کرد.

این مرجع تقلید شیعیان جهان بیان داشت: خدا را شکر می کنیم که شماها(موتلفه اسلامی) هستید و راه انقلاب را ادامه می دهید و آثار آن نیز باقی است.

آیت الله العظمی موسوی اردبیلی ادامه داد: باید دید آیا ارزشهایی که وجود داشته همچنان به قوت خود باقی است یا فراموش شده است. بسیار خوشحالیم که شما حضور دارید و ارزشها را دنبال می کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار