شهروندخبرنگار لرستان؛

آبشار زیبا و دیدنی بیشه در لرستان + فیلم

آبشار بسیار زیبا و دیدنی که در روستای بیشه استان لرستان قرار دارد.

آبشار زیبای ایران در روستای بیشه + فیلمبه گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ آبشار بسیار زیبا و دیدنی در روستای بیشه استان لرستان که نگاه هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. در فیلم ارسالی یکی از شهروندان لرستانی از این آبشار دیدنی تصویربرداری شده است.

منبع: امیر – روستای بیشه (لرستان)  




بیشتر بدانیم گروه شهروند خبرنگار: آبشار بیشه یکی از آبشارهای استان لرستان است. این آبشار در دل کوه‌های زاگرس در بخش پاپِی و دهستان سپیددشت و فاصله آن تا شهر خرم آباد حدود 60 کیلومتر است. آبشار بیشه چهل و هشتمین اثر ملی است که توسط سازمان میراث فرهنگی در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ در فهرست میراث طبیعی ایران قرار گرفت. این آبشار با چشم اندازی زیبا یکی از آبشارهای زیبای ایران است. ارتفاع آبشار ۴۸ متر تا نقطه برخورد با زمین است و ۱۰ متر نیز از آنجا تا وصل شدن به رودخانه سزار می‌باشد و عرض تاج آبشار ۲۰ متر می‌باشد. در بالای آبشار، روبروی ایستگاه چشمه‌های پر آب متعددی دیده می‌شود که پس از گذشتن از ایستگاه قطار آبشار بیشه را تشکیل می‌دهند.

لینک مستقیم دانلود


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
ابشار بیشه مال دروده لطفا اصلاح کنید چون فاصله اش تا درود کمتر از خرم اباده از درود که بری میشه حدود 30 کیلومتر اما از خرم اباد حدود 60 کیلومتر یعنی دوبرابر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۳۰ تير ۱۳۹۵
بد نیست
آخرین اخبار