دیدار سید حسن خمینی با محمد جواد ظریف + تصاویر

سید حسن خمینی در وزارت امور خارجه حضور یافت تا با وزیر امور خارجه، معاونان، مدیران و کارکنان این وزارتخانه دیدار کند.

به گزارش گروه وب‌گردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر ظریف، پس از اقامه نماز ظهر و عصر به امامت یادگار امام، پیش از سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، طی سخنان کوتاهی به وی خیر مقدم گفت و اظهار کرد: دیدگاه‌های حضرت امام سرمایه گرانسنگ دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی است.

هم‌چنین سید حسن خمینی در جمع پرسنل وزارت خارجه گفت: باید استقامت داشت، استقامت توام با خوف و رجا. ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقامو.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: مگر امام عزیز ما کم سختی دید؟ اگر کسی فکر کند مسیر عزت از طریق هورا کشیدن و آفرین شنیدن می گذرد، در اشتباه است.









وی هم‌چنین گفت: باید روی عقیده ایستاد و استقامت کرد. کارشناس در هر حوزه‌ای باید نظر کارشناسی خود را بدهد و نه برای خوشایند دیگری نظرش را عوض کند.

سید حسن خمینی درباره وزیر امور خارجه کشورمان نیز گفت: آقای ظریف را جامعه ما به عنوان یک فرد زلال در داخل و در برابر بیگانگان با وقار، مقتدر و مودب می‌شناسد.

وی خاطرنشان کرد: امروز وزارت خارجه با تلاش‌هایی که همه کارکنان آن و خصوصا آقایان ظریف، عراقچی، تخت روانچی و سایر کارشناسان و مدیرانش به خرج داده‌اند، اعتماد رهبری، رییس جمهور و مردم را جلب کرده و این خود یک سرمایه بزرگ است. البته از امام عزیز آموختیم که بزرگترین سرمایه اعتماد به خداست که ان شاءالله آن را هم همیشه سرلوحه کار خود قرار دهید.









منبع: ایسنا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار