اهواز؛

تشکیل هیات ورزش دانش‌آموزی استان به استعدادیابی کمک می‌کند

رییس گروه قهرمانی و حرفه‌ای اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با دایر شدن هیات ورزش دانش‌آموزی، سایر هیات‌های ورزشی استان برای استعدادیابی، از سردرگمی خارج می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  محمدرضا بصیری در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش دانش‌آموزی استان که امروز (دوشنبه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: برخی از روسای هیات‌های ورزشی استان، آموزش‌و‌پرورشی هستند و بر این اساس نمی‌توانیم بگوییم که آموزش‌و‌پرورش استان و اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان از هم جدا هستند.

وی گفت: در گذشته خیلی از هیات‌های ما در بخش استعدادیابی سردرگم بودند و کمبود هیات ورزش دانش‌آموزی مشخص بود و خوشحالم که امروز این هیات دایر شد. از این پس نیز هیات‌های ورزشی استان در بخش استعدادیابی سردرگم نیستند و می‌دانند که برای استعدادیابی به کجا مراجعه کنند.

رییس گروه قهرمانی و حرفه‌ای اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: ما پایگاه قهرمانی را در اداره‌کل ورزش و جوانان استان داریم که در کشور بی‌نظیر است و می‌تواند خدمات‌دهی داشته باشد و در همین‌جا نیز اعلام می‌کنم که این پایگاه در خدمت آموزش‌و‌پرورش و هیات ورزش دانش‌آموزی است و امیدوارم بتوانیم ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر داشته باشیم و از امکانات یکدیگر به صورت مشترک استفاده کنیم.

انتهای پیام/ض

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، مجمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.