شیراز؛

استقبال از ماه میهمانی در مساجد دانشگاه علوم پزشکی

آیین غبارروبی مساجد به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان، در مساجد دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر محمدهادی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: همه مدیران و کارکنان باید با حضور در صفوف به هم پیوسته نماز جماعت و اختصاص بهترین مکان ها و امکانات به نمازخانه ها، در راستای گسترش فرهنگ اقامه نماز در واحدها کوشا بوده و زیباترین شکل اداره امور جامعه اسلامی را به نمایش بگذارند.
رئیس ستاد اقامه نماز دانشگاه هم ماه مبارک رمضان را بهترین ماه سال معرفی کرد که برکات فراوانی به همراه دارد.
دکتر اکبر اجرایی افزود: در این ماه مبارک، همه مردم و مسلمانان به میهمانی خدا دعوت می شوند و کارهای نیک، ثواب و ارزشی بیش از گذشته می یابد.
او ادامه داد: مسلمانان در سراسر دنیا در این ماه، به یاری هم شتافته و رنج، درد و گرسنگی فقرا را بیش از گذشته درک می کنند.
دکتر اجرایی، ماه مبارک رمضان را ماه معنویت و قرب به خدای متعال خواند که باعث بیمه شدن و تاثیر بیشتر اخلاق اسلامی در جامعه می شود.
وی افزود: به همین مناسبت، دهه پایانی ماه مبارک شعبان، به نام دهه "تکریم و غبارروبی" مساجد نامگذاری شده است.
رئیس ستاد اقامه نماز دانشگاه، افزود: دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز هم به رسم هر ساله، با زدودن غبار از چهره مساجد، نمازخانه ها و محل های اقامه نماز، به استقبال این ماه مبارک می روند.
او با بیان اینکه مجموعه واحدهای دانشگاه علوم پزشکی شیراز دارای 93مسجد، نمازخانه و محل اقامه نماز در سراسر استان فارس است، یادآور شد: آیین غبارروبی مساجد، امسال با شست و شوی فرش ها و غبارروبی از قسمت های مختلف، در  سراسر استان به اجرا درآمد.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: استقبال ، ماه ، میهمانی ، خدا ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار