قزوین؛

مهر و موم گاراژی با 50 واحد خدماتی + تصاویر

مستاجران واحد های خدماتی گاراژ رحمانی قزوین صبح امروز که برای باز کردن مغازه هایشان مراجعه کردند با صحنه ای عجیب مواجه شدند ، شهرداری همه مغازه های آنها را مهر و موم کرده بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از قزوین ؛یکی از این افرادی که در این گاراژ صافکاری خودرو دارد گفت: ساعت 6 امروز شهرداری قزوین بدلیل بدهی صاحب اصلی این گاراژ همه واحد های خدماتی آنرا مهر و موم کرده است.


مهر و موم گاراژی با 50 واحد خدماتی + تصاویر

وی گفت: همه افرادی که در این گاراژ کار می کنند دارای جوازکسبند که سالیانه با پرداخت عوارض خود به صاحبان ملک، هیچ بدهی به شهرداری ندارند.

یکی از معترضان گفت: در این گاراژ حدود 50 واحد خدماتی چون مکانیکی ، صافکاری ، نقاشی خودرو و باطری سازی و در بهر خیابان هم 12 مغازه فعالیت می کند.

مهر و موم گاراژی با 50 واحد خدماتی + تصاویر

مدیرشهرداری منطقه یک قزوین هم درباره علت مهر وموم این واحد ها گفت: پیش از این چندین بار به مالکان اصلی این گاراژ ( نه مستاجران) برای پرداخت بدهی به شهرداری اخطار داده شد بود.

پژمانفر افزود: مالکان این گاراژ که وارث مالک فوت شده هستند، بیش از 400 میلیون تومان بابت تخلف در ساخت این گاراژ بدهی دارند که تاکنون پرداخت نشده است.

مهر و موم گاراژی با 50 واحد خدماتی + تصاویر

وی اضافه کرد: مهر موم این واحدها قانونی و بر اساس حکم دادستانی است.

مدیرشهرداری منطقه یک قزوین در پاسخ به این سوال چرا باید با مهر و موم این واحد ها مانع از کسب و کار مستاجران شد گفت: بر اساس قانون ما فقط پلاک ثبتی را در نظر می گیریم و مالکان باید بدهی خود را بپردازمند در غیر اینصورت این واحد هایی که به نام آنهاست پلمپ می شود.

پژمانفر افزود: در صورتیکه هر یک از مستاجران بدهی واحد خود را بپردازد مغازه اش فک پلمب می شود.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.