صادقی: همگروهی با قطر و کره کار نوجوانان را دشوار کرد

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان گفت: تیم ملی ایران با توجه به حضور دو تیم صاحب سبک هندبال مانند قطر و کره کار دشوارتری در پیش دارد.

صادقی: همگروهی با قطر و کره کار نوجوانان را دشوار کرد

کیوان صادقی در خصوص  گروه بندی تیم ملی هندبال نوجوانان در مسابقات آسیایی به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: قرعه کشی رقابتهای  نوجوانان آسیا  در منامه بحرین برگزار و ۱۰ تیم حاضر در این رقابتها در دو گروه قرار گرفتند .تیم ملی نوجوانان کشورمان  در گروه اول با تیم های ازبکستان، چین، کره جنوبی و قطر به رقابت خواهند پرداخت. تیم ملی ایران با توجه به حضور دو تیم صاحب سبک هندبال مانند   قطر و کره کار دشوارتری در پیش دارد. 

وی خاطرنشان کرد: به عقیده من تیم های چین و ازبکستان رقیبان سرسختی برای نوجوانان کشورمان نیستند و می توانیم به راحتی از سد آنها عبور کنیم وبازی خوبی به نمایش بگذاریم.تیم هندبال نوجوانان کشورمان  تا کنون یک مقام اولی، دومی و یک عنوان سومی در هفت دوره رقابتهای هندبال قهرمانی نوجوانان آسیارا در کارنامه خود دارد.و رقابتهای  آسیایی حکم انتخابی مسابقات قهرمانی جهان را نیز دارد.  

سرمربی تیم ملی جوانان هندبال ادامه داد:امیدوارم تیم ملی نوجوانان نیز مانند جوانان تا اعزام به مسابقات به تمرینات خوبی زیر نظر مربیان خود بپردازند و اردوهای خوبی برگزار نمایند.ما استعدادهای خوبی در هندبال داریم و همین ها پشتوانه هندبال تیم ملی بزرگسالان ما درآینده  هستند. 

شایان ذکر است: هفتمین دوره مسابقات هندبال نوجوانان آسیا در بخش مردان شهریور ماه به میزبانی  منامه بحرین برگزار می شود.همچنین ششمین مرحله  اردو تیم ملی نوجوانان کشورمان طی روزهای  18الی 28خرداد در تهران برگزارمی شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار