نتایج هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتسال گروه دو؛

تساوی در دربی گیلان؛ سردشت بالاخره برد تا سقز به رده دوم برسد

هفته هشتم در گروه دو با برگزاری سه دیدار و برتری سقز و سردشت و تساوی در بازی های رشت و آستارا پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛هفته هشتم لیگ دسته دوم یادبود مرحوم حسن حسین زاده با برگزاری سه دیدار در گروه دو این رقابت ها پیگیری شد.

آرمین آستارا ۲ – ۲ شهرداری رشت
جدال دو تیم هم استانی از شهر های رشت و آستارا با تاخیری نیم ساعته به دلیل عدم حضور آمبولانس در محل برگزاری مسابقه آغاز شد. در این نیمخه ابتدا آستارا به گل رسید تا تماشاگرانش را در سالن خودی خوشحال کند؛ اما طولی نینجامید که رشتی ها به گل تساوی بخش دست یافتند، در ادامه نیز بازی به نحوی پیش رفت که نتیجه دو دو پایان نیمه اول بود. در نیمه دوم نیز دوتیم با احتیاط فراوان با هم به جدال پرداختند که موقعیت های دو تیم به تور ننشست تا نتیجه دو دو برای این بازی ثبت شود.

مهیان تبریز ۳ – ۴ هفت تیر سردشت
جدال حساس دو تیم همجوار از تبریز و سردشت به میزبانی مهیانی ها برکزار شد. مهیان میزبان تلاش زیادی برای برتری و حفظ رتبه دوم خود بود اما این سردشت بود که با تلاشی دوچندان توانست در ده دقیقه اول دو بر صفر پیش بیفتد و نبض بازی را در دست بگیرد در ادامه نیمه نخست تبریزی ها یکی از گل های خورده را جبران کردند اما در ادامه سردشت به دو گل دیگر رسید تا نتیجه نیمه نخست در یک بازی درگیرانه و پرخطا؛ چهار دو به سود سردشت باشد. در نیمه دوم که سردشتی ها با خطاهای زیادی روبرو شدند، در انتها دو پنالتی نطقه دو به حریف تقدیم کردند که یکی به گل تبدیل شد و یکی زمینه ساز گل شد تا نتیجه چهار سه باشد و تبریز در اولین قدم در خانه مغلوب باشد.

پرسپولیس سقز ۶ – ۳ هیات فوتبال ماکو
جدال سقز و ماکو که سقزی ها برای رسیدن به رده های بالایی و ماکویی ها برای بدست آوردن اولین چیروزی و سامان دادن به وضعیت خود به میدان آمده بودند با نهایت حساسیت برای هر دو تیم آغاز شد. سقزی ها با استفاده از امتیاز میربانی و موقعیت های ایجاد شده توانستند شش گل وارد دروازه ماکو کنند و در این میان هیئت فوتیال ماکو تنها توانست سه توپ را به تور دروازه دیار پرسپولیس برساند تا در نهایت شکست دیگری با نتیجه شش سه برای ماکو ثبت شود و سقز با حساب باخت مهیان تبریز به رده دوم برسد.

بهراد اردبیل از این گروه در این هفته استراحت داشت.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار