سخنگوی والی هرات:

هرات در ماه رمضان با کمبود برق روبرو نخواهد بود

ماه رمضان امسال برق ولایت هرات قطع نخواهد شد ضمن اینکه نیروهای امنیتی افغانستان تدابیر شدیدتری را به مناسبت فرا رسیدن این ماه اعمال خواهد کرد.

سخنگوی والی هرات: هرات در ماه رمضان با کمبود برق روبرو نخواهد بود
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، «جیلانی فرهاد» سخنگوی والی هرات گفت: برای فرا رسیدن ماه پر فضیلت رمضان تدابیری اندیشیده شده است و مسئولان امنیتی هرات در رابطه با این موضوع با هم گفت‌و‌گو کرده‌اند.

وی بیان داشت: مهم‌ترین نگرانی مردم در سال‌های پیش قطع برق این ولایت بوده‌ اما امسال نوسات برق کمتر و ولتاژ برق هرات هم ثابت خواهد ماند.

وی اظهار داشت: با هماهنگی ریاست شورای علما و حج و اوقاف هرات، قرار است به رستوران‌ها، اغذیه‌ها و حتی تالارها اجازه فعالیت در ماه رمضان داده نشود.

«عبدالرئوف احمدی» سخنگوی فرماندهی پلیس هرات در رابطه با تدابیر نیروهای امنیتی در هرات، گفت: نیروهای امنیتی هرات تدابیر جدی‌تری بخاطر ایام ماه رمضان برای ایمن‌سازی هرات دارند.

وی گفت: در بخش‌های مختلف شهر هرات، نیروهای امنیتی مستقر شده و در شب هنگام نظارت بیشتری به خاطر تامین امنیت هرات خواهند داشت.

در چند سال پیش یکی از بزرگترین نگرانی‌های شهروندان هرات در ایام رمضان، نوسانات برق این ولایت بوده و آنان همواره در این فصل گرم، انتظار عدم قطعی برق را داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار