رضایی: به شیراز آمده ام و با سایپا تمدید نکرده ام

مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: با مسئولان سایپا برای تمدید قرارداد توافق کرده ام اما به دلیل این که به شیراز آمده ام تاکنون برگه تمدید قرارداد را امضا نکرده ام.

رضایی: به شیراز آمده ام و با سایپا تمدید نکرده امغلامرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره تمدید قرارداد با سایپا گفت:  با مسئولان باشگاه سایپا به توافق رسیدم اما به دلیل این که به شیراز آمده ام تا چند روزی در کنار خانواده باشم، به صورت رسمی برگه تمدید قرارداد را امضا نکرده ام.

وی ادامه داد: طبق هماهنگی با باشگاه سایپا پس از رفع کارهای شخصی چند روز دیگر به تهران می آیم و قراردادم را با این باشگاه تمدید می کنم.

وی افزود: باشگاه سایپا امکانات و شرایط مناسبی دارد و من فصل گذشته روزهای خوبی در این تیم داشتم. البته برخی مشکلات در پرداخت مبلغ قرارداد بازیکنان و اتفاقات حاشیه ای در اواخر لیگ به وجود آمد که امیدوارم در لیگ شانزدهم این مسائل را در سایپا نبینیم.

رضایی درباره سرمربی گری فرکی در سایپا اظهار کرد: به نظر من حسین فرکی و مجید جلالی از اساتید فوتبال ایران در عرصه مسائل اخلاقی و فنی هستند و کار کردن با این 2 مربی افتخار دارد. باتوجه به سابقه بازی زیر نظر فرکی در یکی از اردوهای تیم ملی و فولاد خوزستان، یقین دارم که وی می تواند در لیگ شانزدهم با سایپا نتایج خوبی بگیرد.


انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار