اصفهان؛

توسعه زیرساخت های ارتباطی در شهرستان تیران و کرون

رئیس اداره مخابرات شهرستان تیران و کرون از اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال برای توسعه زیر ساخت های ارتباطی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ناصر سلطانی افزود: توسعه شبکه فیبرنوری به بیش از 30 و شبکه گذاری تلفن از مهمترین طرح و پروژه های مخابرات شهرستان تیران و کرون است.
وی بیان کرد: واگذاری و ارائه خدمات تلفن ثابت به شهرک های مسکن مهر شهرستان تیران و کرون در حال انجام است که فراخوان واگذاری تلفن و خدمات اینترنت به متقاضیان مسکن مهر مشاغل آزاد شهرستان انجام شده است.
رئیس اداره مخابرات شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه ارائه تلفن ثابت در بعضی از مناطق شهرستان تاکنون مقدور نبوده است، تصریح کرد: زیر ساخت های لازم برای واگذاری تلفن باسیم در مناطقی مانند میدان نشاط تیران فراهم و این طرح روبه اتمام است.
وی با بیان اینکه شرکت مخابرات در شهرستان تیران وکرون 5 هزار مشترک اینترنت پر سرعت دارد، افزود: ارائه خدمات اینترنت به روستاهای شهرستان در چند ماه آینده انجام و این دسته از مشترکین شرکت مخابرات به بیش از 3 برابر افزایش می یابد.
سلطانی یادآوری کرد: خدمات تلفن نسل سوم در شهرستان تیران وکرون ارائه می شود و خدمات نسل چهارم نیز بزودی با توسعه زیر ساخت ها ارائه خواهد شد.
ضریب نفوذ تلفن ثابت و همراه در شهرستان تیران و کرون به ترتیب 42 درصد و 33 درصد است که این شاخصه در استان اصفهان به ترتیب 44 درصد و 85 درصد است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار